|

(ویدیو) خلاصه بازی استقلال مس رفسنجان شنبه 18 فروردین

استقلال دو امتیاز مهم را در آزادی از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

در یکی از دیدارهای آغازین هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم آزادی تهران پذیرای مس رفسنجان است. شاگردان نکونام که سال قبل را با صدرنشینی به پایان رساندند، امسال مأموریت سخت و 9 گانه خود را با دیدار برابر مس رفسنجان آغاز می کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آبی پوشان که جام حذفی را با شکست برابر مس از دست دادند، امروز در دیداری انتقامی مقابل مس رفسنجان قرار می گیرند. تیم نکونام با چند سورپرایز برای این بازی پای به میدان مسابقه می گذارد که طی آن، روزبه چشمی به خط دفاعی بازگشته، فخرالدینی جانشین صالح شده و مهرداد محمدی به همراه جلال الدین ماشاریپوف، از ابتدا به میدان می روند.

در سمت مقابل نیز مس حضور دارد که با حضور نویدکیا دگرگون شده است. رفسنجانی ها با سرمربی جدید خود شکستی را متحمل نشده اند و امروز نیز به دنبال خلق شگفتی در استادیوم آزادی هستند تا باز هم برابر استقلال دست پر از زمین خارج شوند.

گزارش لحظه‌به‌لحظه دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان را در همین صفحه از "ورزش سه" دنبال کنید:

بازی از هفته بیست و دوم - بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر 

سه شنبه : 18/01/1403 ؛ ساعت : 19:00 

ورزشگاه : آزادی تهران /  10 هزار تماشاگر 

گروه داوری: بیژن حیدری / کمک ها: علیرضا ایلدروم، حسین مرادی ؛ داور چهارم مهرداد خسروی / ناظر: محمود رفیعی

ترکیب استقلال:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی پور (40- زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

سرمربی : جواد نکونام

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان زاده، علی عدنان، حسن جعفری، محمد نژاد مهدی، سعید واسعی، جلال علی محمدی، فرشید باقری، منتظر محمد، سجاد شهباززاده، محمدمهدی محبی

سرمربی : محرم نویدکیا

اخطار:

استقلال : آرمین سهرابیان (4)

شرح گل ها:

استقلال صفر – مس رفسنجان یک (دقیقه 3: سجاد شهباززاده): روی اشتباه آبی ها در خط دفاعی، توپ به محمدمهدی محبی رسید و این بازیکن با یک پاس در عمق، سجاد شهباززاده را صاحب توپ کرد که شوت محکم او وارد دروازه شد تا شوک بدی به تیم نکونام وارد شود.

استقلال یک – مس رفسنجان یک (دقیقه 16: گوستاوو بلانکو): پاس سهرابیان در سمت چپ به ابوالفضل جلالی رسید و ارسال تماشایی این بازیکن پشت نقطه پنالتی به گوستاوو بلانکو رسید که ضربه سر فوق العاده زیبای این مهاجم آرژانتینی به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.

استقلال یک – مس رفسنجان 2 (دقیقه 46: سعید واسعی): مس خیلی زود و در همان ثانیه دوازدهم نیمه دوم به گل رسید. روی اشتباه ایمان سلیمی، توپ به شهباززاده رسید و این بازیکن نیز با یک پاس در عرض، توپ را به سعید واسعی رساند و او نیز با یک شوت روی پا، گل دوم را به ثمر رساند.

استقلال 2 – مس رفسنجان 2 (دقیقه 50: گوستاوو بلانکو): ارسال آرمین سهرابیان به روی دروازه، روی تیرک فرود آمد و اشتباه بزرگ حامد لک و دفع بد توپ، آن را مقابل گوستاوو بلانکو انداخت و این مهاجم آرژانتینی نیز به راحتی دروازه را باز کرد تا حساب کار دو بر دو شود.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی