|

این ستاره بیاید، ژاوی در بارسلونا خواهد ماند!

سران بارسلونا می خواهند هالند را در سال 2025 از منچسترسیتی بخرد و امیدوار هستند که این وعده بتواند ژاوی را راضی به ماندن در تیم کاتالان کند.

لینک کوتاه کپی شد
1

ژاوی در ماه ژانویه اعلام کرد که در نظر دارد که در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا شود. بعد از ان بارسلونا به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و اختلافش را با رئال مادرید به هشت امتیاز رساند و به رتبه دوم لالیگا صعود کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ موندودپورتیوو گزارش داده اند که مدیران بارسلونا در نظر دارند که ژاوی را به ماندن راضی کنند و یکی از روش های آنها این است که به ژاوی بقبولانند که هالند را در سال 2025 خواهند خرید و بهتر است که این مربی، فصل بعد هم در تیمشان بماند.

نام هالند در سالهای اخیر پیرامون رئال مادرید نیز مطرح شده است اما بارسایی ها امیدوارند که مهاجم نروژی را به خدمت بگیرند تا بتوانند پاسخ انتقال قریب الوقوع امباپه به رئال مادرید را بدهند. در قرارداد هالند بندی وجود دارد که می تواند با مبلغی مشخص از سیتی جدا شود. این بازیکن فعلا قصد ترک سیتی را ندارد اما شاید در سال 2025 نظرش عوض شود. 

بارسلونا در حال حاضر روبرت لواندوفسکی را در خط حمله خود در اختیار دارد اما باید به فکر جایگزین برای او باشند که هالند گزینه ای رویایی به نظر می رسد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی