|

آمار جالب سرمربی آلومینیوم اراک

سرمربی آلومینیوم سه برد پیاپی در یک فصل مقابل نساجی به دست آورد.

لینک کوتاه کپی شد

آلومینیوم اراک طی سه سال و نیم گذشته همواره جدال‌های حساسی در رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی مقابل نساجی مازندران داشته و رقابت نزدیکی همواره بین این دو تیم رقم می‌خورد، اما در این فصل سید مجتبی حسینی توانست در سه بازی پیاپی با نمایش درخشان بازیکنانش سه برد مهم در لیگ و حذفی تیمش بزند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ سید مجتبی حسینی که امسال در شرایط سختی هدایت آلومینیوم را با جدایی 14 بازیکن بزرگسال تحویل گرفت، تیمی ساخته که سال 1402 را با وجود یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبای خود و حضور در رده هفتم جدول لیگ برتر به پایان برساند و پیروزی ارزشمند برابر نساجی کاری کرد تا بالاتر از ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرند.

2002876

سرمربی آلومینیوم پس از اینکه دو پیروزی در همین فصل در قائم‌شهر مقابل نساجی به دست آورد، دیروز هم با تدابیر تاکتیکی خود توانست تیمِ تحت هدایت ساکت الهامی را شکست بدهد تا دوباره شرایط خوبی پیدا کنند و با روحیه مضاعف به استقبال تعطیلات سال جدید بروند.

مجتبی حسینی جدا از جایگاه خوبی که اکنون همراه با آلومینیوم اراک دارد، دیروز توانست سومین پیروزی متوالی مقابل نساجی مازندران را در یک فصل کسب کند و تماشاگران ایرالکو نیز شعار دوبله، سوبله را در ورزشگاه سر بدهند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی