|

مدافع استقلالی رباط داد!

مدافع تیم ملی به علت پارگی رباط صلیبی مچ پا دو ماه و نیم است شرایط بازی ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

سیدمجید حسینی  که در نخستین مسابقه تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملتهای آسیا مقابل فلسطین به‌عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه ۴۴ جای شجاع خلیل‌زاده مصدوم را گرفت، در دومین دیدار در این رقابت‌ها حضور ثابت برابر هنگ‌کنگ داشت ولی او هم نتوانست تا پایان در زمین بماند و هنوز هم نمی‌تواند برای باشگاه خود بازی کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از صدآنلاین؛ این مدافع لژیونر آخرین بازی خود را روز بیست و نهم دی‌ماه برای تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ انجام داد و به‌خاطر آسیب‌دیدگی در دقیقه ۶۵ آن مسابقه تعویض شد و دیگر هم نتوانست بازی کند و هنوز هم شرایط حضور در میادین را ندارد.

مدافع ایرانی  کایسری اسپور  در بازگشت به ترکیه نتوانسته در پنج مسابقه متوالی سوپر لیگ این کشور به میدان برود و دیروز هم در جدال مقابل هاتای اسپور که نتوانستند به برتری برسند و به تساوی یک بر یک رضایت دادند، غایب بود.

باشگاه کایسری اسپور با تایید مصدومیت مجید حسینی از ناحیه رباط مچ پای چپ در مسابقه تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ، اعلام کرده که این بازیکن در حال سپری کردن دوران توانبخشی در این باشگاه برای بازگشت به میادین است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی