|

برزیلی تراکتور در مسیر سقوط

گوستاوو در بازی‌های اخیر تراکتور نتوانسته عملکرد چندان مفیدی داشته باشد و باید دید نظر پاکو خمز درباره این هافبک ۳۲ ساله چیست.

لینک کوتاه کپی شد

گوستاوو واگنین شروع ضعیفی در نیم فصل دوم داشته است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پاکو خمز در بازی با مس رفسنجان با وجود خرید خارجی جدید در پست وینگر، باز هم ترجیح داد گوستاوو واگنین را به عنوان وینگر راست بازی دهد و میلوش دلیتیچ را به طور کامل در رفسنجان نیمکت‌نشین کرد.

اما عملکرد گوستاوو با آغاز نیم‌فصل دوم چیزی نبوده که پیش از این از وی دیده‌ایم. هافبک برزیلی در سه بازی اخیر تی‌تی‌ها برابر پرسپولیس، استقلال خوزستان و مس رفسنجان به صورت کامل بازی کرده و نمایش خوبی نداشته است.

نکته جالب درباره گوستاوو اینکه وی صرفاً در بازی با استقلال خوزستان در دقیقه ۸۹ تعویض شده و پاکو خمز باوجود اصرار زیاد به جذب وینگر خارجی باز هم از هافبک خود در این پست استفاده می‌کند.

سرمربی اسپانیایی در پاسخ به پرسشی بابت چرایی استفاده از گوستاوو در پست وینگر باوجود بازیکنان زیادی که در اختیار دارد گفته بود که این هافبک برزیلی زمان قربان بردیف هم وینگر بوده و پس از حضور خمز در پست هافبک استفاده شده است!

در هر حال چیزی که مشخص است اینکه گوستاوو در بازی‌های اخیر تراکتور نتوانسته عملکرد چندان مفیدی داشته باشد و باید دید نظر پاکو خمز درباره این هافبک ۳۲ ساله چیست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی