|

هری کین برای همه کُری خواند!

هری کین معتقد است باید همه بازی‌های را ببرند و امیدوار است لورکوزن امتیاز از دست بدهد تا بتواند با بایرن بوندسلیگا را ببرد.

لینک کوتاه کپی شد

روز گذشته بایرن در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا موفق شد بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بحران، یک برد دلچسب 8-1 را در ورزشگاه خانگی خود آلیانز آرنا به‌دست آورد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از بایرن مونیخ؛ هری کین موفق شد چهارمین هت‌تریک فصل خود را ثبت کند و حالا در 34 بازی برای بایرن 36 گل زده است. او همچنین سی امین گل خود را در بوندسلیگای این فصل به ثمر رساند و دو پاس گل هم برای هم تیمی‌هایش فراهم کرد تا دوباره چشم‌ها را به خود خیره کند. او حالا در مسیر شکستن رکورد 41 گل روبرت لواندوفسکی است که در بوندسلیگا هنوز یک رقم دست نیافتنی بوده است.

1999976

بایرن همچنان در رده دوم پشت سر لورکوزن قراردارد و هری کین در مورد رقابت قهرمانی به سایت بوندسلیگا گفت : «من در این مورد واقع بینانه فکر می‌کنم. لورکوزن یکی از گزینه‌های اصلی برای قهرمانی در لیگ است. فکر می‌کنم همه این را می‌دانند، اما تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که فقط بازی‌هایمان را ببریم. 9 بازی دیگر در پیش است. ما باید تلاش کنیم و همه آنها را ببریم و سپس ببینیم لورکوزن چه می‌کند.»

کین ادامه داد: «آنها فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند. برای این کار به آنها اعتبار می‌دهیم اما همیشه پایان فصل اهمیت دارد و این سخت‌ترین بخش است. بنابراین تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که تلاش کنیم و بازی‌هایمان را ببریم و امیدواریم که آنها امتیازاتی را از دست بدهند. ما باید خوش‌بین باشیم.»

کین در مورد رکوردشکنی با بایرن گفت: «من از بازی با پیراهن بایرن در هر مسابقه لذت می‌برم. از این احساس و بازی برای این باشگاه بزرگ فوتبال لذت می‌برم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است. امیدوارم و البته مطمئنم از 30 گل فراتر خواهم رفت. فقط باید بازی به بازی پیش برویم. ما فعلا یک هفته استراحت داریم و سپس، سعی می‌کنیم بازی هفته بعد را نیز ببریم. به عنوان مهاجم تیم، البته مردم از من انتظار دارند که گل بزنم، بنابراین امیدوارم بتوانم این انتظارات را به خوبی پاسخ بدهم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی