|

چند ستاره رئال در راه عربستان!

تعدادی از بازیکنان رئال در حال بررسی شرایط رفتن به لیگ عربستان هستند.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو اولین بازیکنی بود که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال گذشته و پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد راهی لیگ فوتبال عربستان شد و پیراهن النصر را به تن کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در آن زمان با انتقادات بسیاری روبرو شد اما تعداد زیادی از بازیکنان مطرح حاضر در لیگ‌های اروپایی مانند کریم بنزما، روبرتو فیرمینو، سادیو مانه، نیمار و کالیدو کولیبالی در پنجره تابستانی گذشته با قراردادهای دستمزد راهی عربستان شدند. 

1988502

انتظار می‌رود که این موج همچنان در تابستان سال آینده هم ادامه داشته باشد و عربستان بار دیگر برای جذب بازیکنانی که پیش از این پیشنهادهایی را به آنها ارائه کرده اما موفق به متقاعد کردن‌شان نشده بود اقدام کند تا آنها را هم به خدمت بگیرد. 

روزنامه اسپانیایی مارکا مدعی شده است که بسیاری از بازیکنان رئال مادرید هم مشتاق حضور در این لیگ هستند. بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری با فصل آینده به اتمام می‌رسد در انتظار تصمیم نهایی مدیران این باشگاه برای آینده هستند اما در عین حال شرایط عربستان را هم مدنظر دارند تا در صورتی که با رئال به توافق نرسیدند بتوانند راه بازیکنان بزرگ دیگری که این مسیر را رفتند در پیش بگیرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی