|

وقتی سپاهان رضا عنایتی را از بحران 2 ساله خارج کرد

آخرین برد پیکان تا قبل از بازی امروز، مربوط به حدود 150 روز قبل بود.

لینک کوتاه کپی شد

پیکان با برد امروز در نقش جهان به دومین پیروزی خود در فصل جاری لیگ برتر با هدایت رضا عنایتی رسید و سپاهان نیز همچنان در آرزوی بُرد در لیگ برتر در چند هفته اخیر باقی ماند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، شاید باورش سخت باشد که سپاهان مدعی قهرمانی و تیم نباز لیگ برتر مدتی است به تیمی تبدیل شده که تیم‌های دیگر را از بحران خارج می‌کند. از بحران خارج کردن پیکان و رضا عنایتی اتفاقی بود که به نظر می‌رسید از دست هیچ تیم لیگ برتری برنمی‌‌آید اما سپاهان و مورایس کار غیر ممکن را انجام دادند و باعث شدند تا پیکان بالاخره طعم برد را بچشد.

 این اتفاقی است که شاگردان رضا عنایتی تا هفته گذشته به یک قدمی آن رسیدند. هفته گذشته پیکان در حالی ‌که اواخر نیمه اول ۱۰نفره شده بود و تا آخرین دقایق با نتیجه  1-2 از نفت آبادان پیش بود، نهایتا گل مساوی را دریافت کرد و متوقف شد. این تساوی رقم خورد تا عنایتی برد را در لیگ جدید دشت نکند! 

آخرین برد رضا عنایتی به زمانی برمی‌گردد که فجرسپاسی در لیگ برتر حضور داشت و این مربی موفق به شکست آن‌ها شد. بعد از آن بازی که حدود 650 روز از آن می‌گذرد، این مربی روی نیمکت هوادار، نفت مسجدسلیمان و پیکان موفق به برد نشده بود. آخرین برد تیم پیکان هم به تیم انتهای جدولی استقلال خوزستان در هفته ششم برمی‌گردد.

سپاهان اما موفق شد تمام این طلسم‌ها را یک جا برای عنایتی و تیمش بشکند و با باخت 3 بر 2 مقابل این تیم یکی از شگفتی‌های پایان سال جدید را رقم بزند. البته پیکان در دو، سه فصل گذشته نشان داده که همیشه راه شکست‌ دادن سپاهان را خوب بلد بوده و در این دو فصل اخیر یکی از ترمزهای قهرمانی زردپوشان اصفهانی بوده است. بازی رفت دو تیم اما با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان به پایان رسیده بود.

به این نکته هم اشاره کنیم که آخرین برد پیکان تا قبل از بازی امروز، مربوط به حدود 150 روز قبل بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی