|

ساعت بازی استقلال خوزستان و استقلال امروز 18 اسفند

تیم‌های استقلال خوزستان و تهران آخرین بازی هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند.

لینک کوتاه کپی شد

تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲)، آخرین مسابقه این هفته لیگ برتر فوتبال ایران را برگزار می‌کنند. جدال هم‌نام‌های تهرانی و اهوازی از قدیم جذابیت داشته و این بار هم باتوجه به شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، استقلال خوزستان در چند مسابقه اخیرش نتایج خوبی گرفته و تا حدودی خودش را از جمع فانوس‌به‌دستان خارج کرده و امیدوار است در این مسابقه هم روند صعودی خودش را ادامه دهد و بتواند بازهم به مناطق امن جدول نزدیک شود. در سوی مقابل، اما هم‌نام تهرانی هفته گذشته با شوک بدی مواجه شد و شکست مقابل مس رفسنجان رای به حذف این تیم از گردونه رقابت‌های جام حذفی داد. شاگردان جواد نکونام به خوبی می‌دانند دو رقیب این تیم در جدول منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی این تیم هستند تا جای آن‌ها را در صدر بگیرند.

تیم میزبان فعلا با ۱۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد و آبی‌های پایتخت هم با ۳۹ امتیاز صدر را آبی نگه داشته‌اند. دو تیم تا به حال ۱۳ بار رودرروی یکدیگر ایستاده‌اند که در ۵ بازی آبی‌های تهران برنده شده‌اند و ۳ بار آبی‌های خوزستان به پیروزی رسیده‌اند، ۵ بازی هم با مساوی به پایان رسیده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی