|

حرف‌های جالب منتظر محمد در مورد گلزنی به استقلال

منتظر محمد اعلام کرد در پایان فصل به تیم استقلال بازمی‌گردد‌.

لینک کوتاه کپی شد

منتظر محمد گل دوم مس رفسنجان در دیدار برابر استقلال را به ثمر رساند تا این تیم با پیروزی دو بر صفر برابر آبی‌ها به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند. منتظر محمد پس از پایان مسابقه در گفت‌وگویی اختصاصی با خبرنگار ما درباره این مسابقه این مسابقه صحبت کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ او در ابتدا در خصوص گلزنی در این بازی گفت: گل خیلی حساس در یک بازی مهم بود. من برای هواداران استقلال ناراحتم، چون بهانه آمدن من به ایران باشگاه استقلال بود اما اتفاقات باعث شد که در این تیم نباشم. ولی برای هوادارانمان خوشحالم که توانستیم این بازی را با پیروزی به پایان برسانیم.

منتظر محمد ادامه داد: من زمانی که امارات بودم، چنین گلی به ثمر رساندم و وقتی جلو آمدم دیدم گلر جلو آمده و از دروازه خارج شده و توانستم اینطور گل را به ثمر برسانم.

این بازیکن که در نیم فصل اول هم برابر ذوب‌آهن گلزنی کرده بود، در این باره عنوان کرد: خدا را شکر توانستم این گل‌ها را در مقابل دو تیم بزرگ و نامی در فوتبال ایران به ثمر برسانم. البته باز هم بگویم هر دو گل حاصل تلاش هم‌بازیانم، کادرفنی و بازیکنان درون زمین بود که من توانستم به ثمر برسانم.

محمد در خصوص حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان گفت: محرم یکی از نام‌های بزرگ در فوتبال ایران است و حضور ایشان تاثیر خیلی مثبتی روی تیم‌ گذاشت. شما می‌بینید که ما در این چهار بازی، بازی به بازی بهتر می‌شویم و تیم عملکرد خیلی خوبی را به نمایش می‌گذارد. خدا را شکر بابت این اتفاقات و حضور شخص ایشان. امیدواریم در بازی‌های آینده با حضور ایشان نتایج بهتری کسب کنیم.

او درباره تغییر پستش پس از حضور محرم اظهار داشت: خدا را شکر بعد از آمدن آقای نویدکیا من در این پست به بازی گرفته شدم و خیلی راحتم. امیدوارم بتوانم در آینده بیشتر و بیشتر به تیمم کمک کنم.

محمد که در نیم فصل تمایل داشت به استقلال بازگردد، گفت: من دوست داشتم به استقلال برگردم اما شرایطی پیش آمد که این اتفاق رخ نداد. خدا را شکر حالا اینجا حضور دارم و ان‌شاءالله آخر فصل به استقلال بازخواهم گشت.

او همچنین در پاسخ به اینکه آیا ماندنش در استقلال به نفعش شد یا خیر گفت: این موضوع تحت اختیار من نبوده و همه چیز اراده خداوند است که من را در این موقعیت قرار داد و الان هم خدا را صد هزار مرتبه شکر شرایط خیلی خوبی برای من رقم می‌خورد. همه در اتفاقاتی که برایمان رقم می‌خورد، به امر خداوند تسلیم هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها