|

مدیرعامل استقلال خوزستان حرفش علیه استقلال را پس گرفت!

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان مدعی شد که این تیم فارغ از نام رقیب خود فقط به دنبال اجرای عدالت در زمین بازی است.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال خوزستان در شرایطی خود را مهیای بازی حساس این هفته برابر استقلال و شاگردان جواد نکونام خواهد کرد که همچنان بابت اتفاقاتی که علیه این تیم طی هفته‌های گذشته رقم خورده شاکی است و حتی ادعای کناره‌گیری از لیگ را هم کرده بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ امید علی نجفی مدیرعامل این باشگاه اما در پاسخ به صحبت‌های مطرح شده طی روزهای اخیر که ماجرای خواهرخواندگی این باشگاه و استقلال تهران و تقابل این دو تیم را به همراه داشته اینطور گفت: هدف و وظیفه ما در استقلال خوزستان چیز دیگری است. ما برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم. برای استقلال هم به واسطه همنام بودن و ریشه دو تیم احترام خاصی قائل هستیم. اما هدف باشگاه استقلال خوزستان موفقیت در این فصل سخت از رقابت‌ها خواهد بود. قطعا تمام توان تیم در مسیر کسب نتیجه در این بازی به کار گرفته خواهد شد و این وظیفه همگی ما از مدیریت تا کادرفنی و بازیکنان و البته هواداران عزیز به عنوان صاحب اصلی باشگاه خواهد بود.

وی ادامه داد: انتقاد ما به قوت خودش باقی است و همان‌طور که گفتیم، اگر تغییری در این موضوع شکل نگیرد، حق استقلال خوزستان را برای پیگیری در مراجع بالاتر قائل خواهیم بود و آن را دنبال خواهیم کرد. نمی‌شود که با سوت اشتباه حق تیمی به این شکل هر هفته ناحق شود. مگر درخواست اجرای عدالت مشکلی دارد که طی روزهای اخیر اینقدر به بعضی‌ها برخورده است و به خودشان گرفته‌اند؟

نجفی در واکنش به این موضوع که آیا در خصوص ادعای کناره‌گیری‌شان از لیگ هم خواهند ماند گفت: ما چیزی جز عدالت در فوتبال نمی‌خواهیم. هیچوقت تقاضا نداریم که حقی از تیمی ضایع شود یا به تیم ما پوئن اضافه‌ای داده شود. اینکه هر کس وظیفه خودش را به بهترین شکل انجام دهد چیز اضافه‌ای نیست. یک سوت اشتباه می‌تواند به خسارتی بزرگ به یک باشگاه تبدیل شود. آقای تاج هم خودشان سابقه مدیریت در باشگاه دارند و به خوبی از این اتفاق آگاه هستند و حتی حق انتقاد برای مدیران باشگاه در صورت اینکه حقی از آنها ضایع شده باشد را قائل شده بودند. ما تقاضا داریم تا داوران با توجه به وظیفه خطیری که دارند، با تمرکز کامل و عدالت در زمین حاضر شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی