|

قایدی و زاهدی همبازی می شوند؟!

از مقصد احتمالی مهدی قایدی رونمایی شد.

لینک کوتاه کپی شد

یک روز بعد از قطع همکاری باشگاه اماراتی با فرهاد مجیدی، خبری منتشر شد مبنی بر آنکه مهدی قایدی پیشنهادی از لیگ ژاپن دریافت کرده و احتمال جدایی او از اتحاد کلبا وجود دارد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ در شرایطی که هنوز مشخص نیست کدام تیم ژاپنی به دنبال این مهاجم ملی‌پوش است، اخبار غیررسمی حاکی از آن است که تیم Avispa Fukuoka مقصد احتمالی این بازیکن خواهد بود.

منبع این خبر، کاربری در شبکه ایکس – توییتر سابق – است که مدعی شده تیم فوکوکا به دنبال یک وینگر چپ است و با توجه به اینکه قایدی در این پست بازی می‌کند، احتمال اینکه فوکوکا مشتری قایدی باشد، وجود دارد.

نکته جالب اینکه فوکوکا همان باشگاهی است که از آن به عنوان مقصد شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس نام برده می‌شود و در شرایطی که هنوز خبر جدیدی درباره این موضوع منتشر نشده، حالا شایعه شده که این باشگاه ژاپنی قصد دارد همزمان دو بازیکن ایرانی را جذب کند.

پنجره نقل و انتقالات لیگ ژاپن تا 27 مارس – سه هفته دیگر – باز است و باید منتظر ماند و دید که تا آن زمان، زاهدی و قایدی تبدیل به اولین بازیکنان ایرانی شاغل در جی لیگ خواهند شد یا اتفاق دیگری در این زمینه رخ خواهد داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی