|

شکایت رسمی باشگاه استقلال خوزستان به سازمان لیگ

در آستانه دیدار حساس این هفته استقلال خوزستان با استقلال تهران، این باشگاه طی نامه‌ای رسمی خواهان بررسی و نظارت ویژه کمیته داوران شد.

لینک کوتاه کپی شد

استقلال خوزستان که نیم فصل دوم را امیدوارانه‌تر استارت زده و با کسب 4 امتیاز طی سه بازی از منطقه خطر فاصله گرفته، نسبت به قضاوت‌های صورت گرفته در این فصل از رقابت‌ها شاکی است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این باشگاه با ارسال نامه‌ای رسمی به سازمان لیگ و کمیته داوران با اشاره به اشتباهاتی که داوران طی دیدارهای اخیر این تیم علیه آبی‌ها داشته‌اند، مستندات آن را نیز ارائه داده‌اند و خواهان بررسی این کمیته شدند.

آبی‌های خوزستانی مدعی هستند اشتباهات داوری طی نیم فصل اول و در ادامه در نیم فصل دوم و در جدال با تراکتور باعث از دست رفتن امتیازات آنها شده تا وضعیت نگران‌کننده‌ای در جدول نصیب آنها شود. اشتباهات داوران در بازی‌های مقابل استقلال در بازی رفت، تراکتور در بازی رفت، پیکان و همچنین گل‌گهر سیرجان از جمله صحنه‌های مورد بحث این باشگاه محسوب می‌شود که این باشگاه خواهان نظارت ویژه‌تر سازمان لیگ و کمیته داوران شده است.

امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، نیز چندی پیش در گفتگویی که با ورزش سه داشت ضمن اشاره به اشتباهات عجیب داوری علیه تیمش، ادعا کرده بود در صورت تداوم این شرایط تصمیم قاطعی در این زمینه خواهند گرفت و ضمن کناره‌گیری از لیگ، بررسی و پیگیری این موضوع توسط کنفدراسیون آسیا را نیز برای خود محق می‌دانند و باید دید اکنون در ادامه مسیر شرایط برای این تیم به چه شکل پیش خواهد رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی