|

دستیار فرهاد در استقلال به ایران برمی‌گردد؟!

صالح مصطفوی، مربی سابق باشگاه استقلال، توافق با فولاد را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

 احمد آل‌نعمه در روز سوم بهمن ماه سال جاری به‌عنوان سرمربی فولاد خوزستان انتخاب شد و سومین مربی فصل این تیم لقب گرفت. در حال حاضر با توجه به خروج مربیان اسپانیایی (خاوی سانچو و خوانما گوئررو) کادرفنی فعالیست دارند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ در همین راستا مربی فولاد در نشست خبری امروز (دوشنبه) که پیش از بازی با ملوان بندر انزلی در هفته هجدهم برگزار شد، اظهار داشت: «همچنین سه دستیار را به باشگاه معرفی کرده‌ایم و به تیم ما ملحق می‌شوند. جودکی به‌عنوان بدنساز و همچنین مارتیک خاچاطوریان و صالح مصطفوی (مربی سابق استقلال که در کانادا بسر می‌برد) طی روزهای آینده به فولاد اضافه می‌شوند.

اما حالا مصطفوی با انتشار متنی این خبر را تکذیب کرد و در صفحه شخصی خود نوشت: «خبر توافق من با باشگاه فولاد صحت ندارد. احمد آل نعمه از دوستان قدیمی من است و هر کمکی که در توانم باشد برای موفقیت او انجام میدهم اما فعلا به دلیل شرایط خانوادگی‌ام در کانادا زندگی میکنم و در حال حاضر امکان فعالیت نخواهم داشت. حتی به همین دلیل مجبور شدم که بر خلاف علاقه و تمایل قلبیم از الاتحاد کلبا و آقای مجیدی جدا شوم اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم مجددا به فوتبال برگردم. بنابراین امکان حضور در شهر اهواز را ندارم و از احمد هم به خاطر ارائه این پیشنهاد سپاسگزارم.»

عکس| پاسخ منفی دستیار فرهاد مجیدی برای بازگشت به ایران

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی