|

واکنش گلر پرسپولیسی به صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده

علیرضا حقیقی: فوتبال من را یک بنده خدایی به تباهی برد و نمی‌دانم چه بر سر شجاع خلیل‌زاده آمده است.

لینک کوتاه کپی شد

صحبت‌های شجاع خلیل‌زاده در میکسدزون ورزشگاه آزادی در روزهای اخیر جنجال آفرین شده است و موضع او در مورد عادل فردوسی پور، موافقان و مخالفان زیادی دارد. علیرضا حقیقی دروازه بان تیم هوادار پس از برتری این تیم مقابل شمس آذر قزوین مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از خبرورزشی؛ علیرضا حقیقی که همیشه با عادل فردوسی پور چالش داشته و همچنان آیتم برنامه نود در مورد پنالتی گرفتن خود را از یاد نبرده، به نوعی از شجاع خلیل‌زاده حمایت کرد و گفت با بخشی از صحبت‌های او موافق است. 

درهمین علیرضا حقیقی گفت: با خیلی از صحبت‌های او موافق هستم. بسیاری از نکاتی که گفت را من می‌دانم و مردم عادی خبر ندارند. در همین حد می‌توانم بگویم که مردم چیزهای زیادی را نمی‌دانند. فوتبال من را یک بنده خدایی به تباهی برد و نمی‌دانم چه بر سر شجاع خلیل‌زاده آمده است. اسم نمی‌آورم و نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم اما این اتفاق بعد جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ رخ داد. اگر در تلویزیون و روزنامه هستید، نباید سلیقه‌ای برخورد کنید و باید واقعیت را انعکاس بدهید. متاسفانه مردم ما احساسی هستند. شاید منِ علیرضا حقیقی در برنامه‌ای بنشینم بگویم آقای X خوب نبود، در صورتی که بهترین بود. این بلایی است که سر خودم آورده‌اند. برابر شیلی کلین شیت کردم و دوستان برنامه گذاشتند و ۱۰ دقیقه در مورد ضعف دروازه بان تیم ملی صحبت کردند. بحث پنالتی گرفتن؟ آن رادوستانی که بیرون بودند و دعوت نشده بودند و... گفتند. الان هم دوستان عزیز و وکیل بعضی از گلرها آن بیرون زدوبند دارند که بیایند بگویند فلانی پنالتی‌گیر است و چه کسی پنالتی‌گیر نیست. از آن هم عبور کنیم! در روزهای اوجم من را کوبیدید، حالا یا با من حال نمی‌کردید یا هر چیز دیگری که وجود داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی