|

کارشناسی داوری بازی پرسپولیس - تراکتور

کارشناس داوری فوتبال معتقد است که وحید کاظمی قضاوت خوبی در دیدار پرسپولیس - تراکتور داشت.

لینک کوتاه کپی شد

حیدر سلیمانی در خصوص قضاوت وحید کاظمی در دیدار پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: کاظمی قضاوت خیلی خوبی داشت و نشان داد به تجربه کامل رسیده و دیگر از آن سوت‌های شتاب‌زده‌اش خبری نبود. بازی خیلی حساس بود و کاظمی توانست از عهده بازی به خوبی برآید. ۶ آوانتاژ خوب هم داد که مانع از حملات دو تیم نشد، این موضوع یکی از نکات برجسته داوری بازی دیدار پرسپولیس - تراکتور بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تسنیم؛ وی ادامه داد: در اواسط نیمه اول ترابی داخل محوطه جریمه تراکتور سرنگون شد و اعتراض شدیدی هم داشت و معتقد بود داور باید پنالتی بگیرد که کاظمی به درستی دستور به ادامه بازی داد.

کارشناس داوری یادآور شد: در نیمه دوم هم قضاوت خوبی از سوی کاظمی شاهد بودیم. در اواخر نیمه دوم، دو صحنه اتفاق افتاد. در صحنه اول مهاجم تراکتور توپ را شوت کرد که به پشت و دست فرجی برخورد کرد در حالی که مدافع پرسپولیس تکل زده و دستش بسته بود. در این صحنه حتی اگر توپ به دست فرجی برخورد کرده باشد هم هند نبود و داور تصمیم درستی گرفت، در صحنه دوم گئورگی گولسیانی، مهاجم تراکتور را با دست شارژ کرد، ولی چون عمل گرفتن مهاجم کامل صورت نگرفته بود، خطا محسوب نمی‌شود و ادامه بازی درست بود.
سلیمانی گفت: تمام اخطار‌ها درست بود، ولی اخطاری که به بیرانوند داد سختگیرانه بود و داور می‌توانست در این صحنه مدیریت کند. بیرانوند مصدوم شده بود و اگر کارت زرد دریافت نمی‌کرد کسی به داور ایرادی نمی‌گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی