|

واکنش دستیار امیر قلعه نویی به تغییر نسل در تیم ملی

دستیار امیر قلعه نویی در تیم ملی نسبت به برخی انتقادات واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

حمید مطهری مربی تیم ملی کشورمان در رابطه با نتایج ایران در جام ملت های آسیا گفت: تیم ملی ایران ۵۱ سالی می‌شود که از رسیدن به فینال جام ملت های آسیا باز می ماند اما چرا در ادوار گذشته با مربیان و تیم هایی که به نیمه نهایی رسیدند مثل قهرمان برخورد می شد اما این مرتبه جوری دیگر؟!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ وی ادامه داد: همه شما دیدید آقای امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی از همه مردم ایران بابت عدم صعود به فینال جام ملت های آسیا، شجاعانه عذرخواهی کرد. من هم وظیفه خود می‌دانم به عنوان عضو کوچک کادرفنی از همه علاقمندان تیم ملی عذرخواهی کرده و شک ندارم حتما ایراداتی هم داشته ایم اما یکسری نقاط قوت هم تیم ملی داشت.

مربی تیم ملی افزود: به نظر می‌رسد جوسازی علیه تیم ملی و ملی پوشان برای بعضی‌ها نان داشته باشد! من اسم نمی برم اما برخی ها با همه مشکل دارند و فرقی هم نمی کند سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی؟ همه را می زنند و از همه ایراد می گیرند.متأسفانه به نظر می رسد شغل دوم برخی دوستان  بُخل و حسادت باشد! آقایانی علیه تیم ملی حرف می زنند و به امیرقلعه نویی می گویند برو که البته یادمان ترفته با چه کارنامه ای به تیم ملی آمدند،  خودشان وقتی در نیمه نهایی شکست خوردند انگار فاتح جام جهانی شدند و ماندند بعد هم‌ در مقدماتی جام جهانی شکستی تحقیر امیز مقابل قطر داشتند. حداقل امیر قلعه نویی تیم به دسته پایین تر نینداخته و کارنامه اش مشخص است. اگر علی آقا پروین ها یا حسن آقا روشن ها و ... حرفی بزنند آدم دلش نمی سوزد اما صحبت های برخی آقایان نقد نیست بلکه تخریب، بغض و غرض ورزی است. این افراد سال هاست هر کسی سرمربی تیم ملی شوند می کوبند و متأسفانه تریبون هم دارند!

1989156

حمید مطهری در ادامه عنوان کرد: این دوستان مفسر یا منتقد فوتبال نیستند بلکه شبیه تماشاگر سینما هستند که با دیدن صحنه اکشن فیلم سر پا می ایستند و دست می زنند و با دیدن صحنه درام، اشک می ریزند و گریه می کنند. مثلا پس از برد ایران مقابل ژاپن همگی به به و چه چه کردند و با شکست برابر قطر، همه چیز را زیر سئوال بردند در حالی که منتقد با تماشاگر متفاوت است.

وی اضافه کرد: من نمی‌خواهم بی دلیل بزرگنمایی کنم اما انصافا تیم ایران مقابل ژاپن دست به کار بزرگی زد. کاری که آلمان و ترکیه هم نتوانسته بودند انجام دهند. من نمی گویم از این پیروزی حماسه بسازید ولی یکسری صحبت ها در شان تیم ملی و کادر آن نیست. به جرات می گویم بیشترین فیلم و آنالیز را داشتیم و تک تک دقایق بازی خود و حریفان را بارها و بارها آنالیز کردیم. برنامه داشتیم و روی برنامه جلو رفتیم و نمایشی هجومی در جام ملت ها داشتیم. باز تکرار می کنم ایراد هم داشتیم ولی همدلی، اتحاد و نظم و دیسیپلین این دوره بچه ها همانطور که همه بازیکنان اذعان داشتند بی نظیر بود.

حمید مطهری در پایان گفت: بحث دیگری که کادرفنی تیم ملی و در راس آن آقای قلعه نویی در دستور کار خود قرار داده اند جوانگرایی و تغییر نسل است. به همه فوتبالدوستان ایرانی قول می دهیم با بالاترین دقت و وسواس، لیگ را رصد کرده و مستعدترین و بهترین استعدادها را شناسایی و به تیم ملی دعوت خواهیم کرد. ضمن تشکر از همه رسانه ها، پیشکسوتان و منتقدان دلسوز، امیدوارم همه دست به دست هم داده و کمک کنند این مهم به سرانجام برسد. جوانگرایی نیاز به حمایت و همدلی جامعه فوتبال و البته برنامه ریزی چند ساله دارد تا انشالله بتوانیم آینده فوتبال ایران را بیمه کنیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی