|

(عکس) تنها یک ستاره تیم ملی در ترکیب منتخب جام ملت های آسیا

شماره ۷ تیم ملی در جمع ۱۱ بازیکن برتر نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

مسابقات مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ طی دو روز گذشته برگزار شد که در هر دو دیدار شگفتی‌های بزرگی رقم خورد و تیم‌های ملی اردن و قطر به ترتیب موفق به کسب پیروزی برابر کره جنوبی و ایران شدند تا به فینال برسند که با توجه به برگزاری این دو جدال حساس، ای‌اف‌سی هم تیم منتخب خود را اعلام کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا مطابق همیشه و با پایان مسابقات در یک مرحله مشخص، نسبت به انتخاب تیم منتخب اقدام نموده که در دور نیمه نهایی بیشترین سهم به تیم ملی قطر به خاطر برد ارزشمند مقابل ایران اختصاص یافته است.

تیم ملی قطر ۵ بازیکن، اردن ۴ بازیکن و تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی نیز هر کدام یک نماینده در جمع ۱۱ ستاره برتر مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا دارند.

 

علیرضا جهانبخش، وینگر راست تیم ملی ایران که روز گذشته نمایش خوبی مقابل قطر ارائه داد و در کنار ثبت یک گل از روی نقطه پنالتی، پرتلاش و دونده ظاهر شد و یک شوت هم به تیرک دروازه کوبید، تنها نماینده ایران در تیم منتخب نیمه نهایی جام ملت‌های آسیاست.

اسامی بازیکنان حاضر در تیم منتخب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر هستند:

یزید ابولیلی (اردن)، عبدالله نصیب (اردن)، لوکاس مندز (قطر)، محمد وعد (قطر)، موسی التعمری (اردن)، جاسم جابر (قطر)، لی جائه سونگ (کره جنوبی)، علیرضا جهانبخش (ایران)، اکرم عفیف (قطر)، یزن النعیمات (اردن) و المعز علی (قطر)

1988443

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی