|

اعتراض سعید عزت‌اللهی به تیم داوری بازی با قطر

ستاره تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از دیدار با قطر، به زمان بندی مسابقات و انتخاب داور عرب زبان اعتراض کرد.

لینک کوتاه کپی شد

خبری پیش از دیدار حساس ایران و قطر از مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برگزار شد. در این کنفرانس مطبوعاتی، سعید عزت اللهی به همراه امیر قلعه نویی حضور یافت و به سوالاتی که از او طرح شده بود، پاسخ داد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در زیر، مشروح صحبت های سعید عزت اللهی را می خوانیم:

* از میزبانی قطر تشکر می کنم

اول باید تشکر کنم از قطر بابت برگزاری این میزبانی که بعد از جام جهانی افتخار آسیا بودند و دومین تورنمنت را هم به خوبی میزبانی می کنند. به آنها بابت صعودشان به نیمه نهایی تبریک می گویم. ما می دانستیم قطر بخاطر بحث میزبانی و مدافع عنوان قهرمانی بودن، انگیزه زیادی دارد. می دانیم بازی سختی در پیش داریم. دوره قبل هم به این مرحله رسیدیم و می دانیم در چه مرحله ای قرار داریم. بازی با ژاپن را با همه شیرینی اش باید فراموش کنیم که همه بچه ها این کار را انجام داده اند. صد درصد تمرکزمان روی بازی فرداست و با تمام وجودمان و با تدابیر کادرفنی برای مردم می جنگیم تا باز هم موجبات شادی آنها را فراهم کنیم

* برنامه مسابقات به ما فشار وارد کرد

فکر میکنم زمان استراحت این دوره از مسابقات به بازیکنان فشار آورد. همه بازیکنان در کوران مسابقات بودند و این زمان بندی در مراحل حذفی، کار بازیکنان، کادرفنی و پزشکی را سخت کرده اما اعضای تیم ملی با تمام وجود کار کردند تا بدن بازیکنان برگردد.

* انتخاب داور عرب زبان برای ما عجیب بود

مساله دیگر این است که داور عرب زبان در این مرحله قضاوت کند و این تصمیم برای ما عجیب بود. قطر از کشورهای عرب حوزه خلیج فارس است و فکر نمی کردیم بخواهند داوری از این حوزه انتخاب کنند. ما انتظارات بیشتری داشتیم و امیدوارم این اتفاقات در آینده نزدیک به آن فکر شود اما ما به عنوان تیم بزرگ ایران به عنوان یک تیم حرفه ای، به این مسائل فکر نخواهیم کرد. چیزی که برای ما ارجحیت دارد، کسب پیروزی و شاد کردن دل هواداران است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی