|

(عکس) ناجی تیم ملی در بازی با سوریه قطعا بیرانوند نبود!

سعید عزت‌اللهی با مهاری دیدنی در آخرین دقایق دیدار دروازه ایران را نجات داد.

لینک کوتاه کپی شد

گل سوریه در نیمه دوم بازی با ایران، روند مسابقه را تغییر داد اما شاید اتفاق کلیدی نیمه دوم، جایی بود که بعد از اشتباه روزبه چشمی و ضد حمله سوریه، مهدی طارمی مجبور شد روی بازیکن این تیم خطا کند تا با اخراج خود ایران را با یک یار کمتر به وقت‌های اضافه بفرستد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ اما در زمان‌های تلف‌شده، اتفاقی رخ داد که می‌توانست ایران را پیش از وقت‌های اضافه حذف کند. جایی که یک ناهماهنگی و خروج ناموفق علیرضا بیرانوند توپ را مقابل پای بازیکن سوریه قرار داد تا او با دروازه تقریبا خالی مواجه شود.

پیش از اینکه توپ به مهاجم سوریه برسد، سعید عزت‌اللهی که از خروج و دفع اشتباه بیرانوند مطلع شده بود، به سرعت خود را روی خط بُرد تا مقابل ضربه احتمالی سوری‌ها بایستد و اتفاقا این اتفاق هم رخ داد.

1985871

بازیکن سوریه در حالی‌که با دروازه بدون بیرانوند مواجه شده بود، در تقابل با سعید عزت‌اللهی نتوانست دروازه را باز کند و ستاره شماره شش تیم‌ملی به شکلی عجیب و استثنایی دروازه تیمش را نجات داد.

توپ به سینه عزت اللهی خورد و او با سینه خود دروازه ایران را از فروپاشی دوباره نجات داد. جالب اینکه این صحنه در دقیقه 90+6 رقم خورد و باعث شد تا ایران از حذف نجات پیدا کند.

عزت‌اللهی که در مقابل این شلیک محکم ایستادگی کرده بود، لحظاتی بعد از درد سینه روی زمین افتاد اما جالب اینکه حتی بعد از سیو هم یک بار دیگر توانست توپ را دفع کند.

شاید به‌خاطر همین مهار نجات بخش بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا جایزه بهترین بازیکن زمین را به سعید داد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی