|

کنایه امیر قلعه نویی به کارلوس کی روش

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار ایران و سوریه حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

لینک کوتاه کپی شد

امیر قلعه نویی در ابتدا در پاسخ به سوال "سوریه خط دفاعی مستحکمی دارد و چند ملیتی است، این چه اندازه کار را برای ما سخت می کند؟" گفت: اجازه بدهید بخشی از سوال که در خصوص چند ملیتی بودن پرسیدید را جواب ندهم. این دیگر تصمیم فدراسیون و کشور سوریه است. فوتبال دو بخش دارد، ساختار دفاعی و ساختار حمله ای، از خطی به ساختاری تبدیل شده است. کوپر هم می دانید از نظر ساختاری تیم های خوبی دارد و سوریه هم خوب عمل کرده است. ما هم پیشرفت های خوبی داشته ایم. از روزی که مسئولیت به عهده گروه ما گذاشته شده، تغییر نگرش دادیم و از ساختار دفاعی به فوتبال هجومی با مالکیت بالا رسیدیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ امیر قلعه نویی ادامه داد:

وقتی مسئولیت تیم ملی را داری، خیلی زمان داشته باشی در یک سال 20 جلسه هم نمی توانی تمرین کنی. پس در این زمان کوتاه عملکرد خوبی داشتیم و نگرش چند ساله را تغییر دادیم. اشتباهاتی هم داشتیم که اشتباهات فردی بوده و به ساختار دفاعی ارتباطی نداشته است. اشتباه جزوی از فوتبال است. ما باز هم می خواهیم هجومی بازی کنیم تا مردم از فوتبال لذت ببرند. بازیکنان باید جوری عملکرد داشته باشند که افکار فنی کادر فنی به علاوه توانایی فنی خود را در زمین پیاده کنند.

امیر قلعه نویی در ادامه گفت:

خاصیت فوتبال ما تکنیک است. از بازیکنان خواسته ام توانایی های فردی را در یک سوم دفاعی حریف بیشتر پیاده کنند. ما در دنیا می توانیم حرف برای گفتن داشته باشیم در زمینه تکنیک فردی. من خودم بازیکن تکنیکی بودم و هیچوقت بازیکنانم را از نظر تکنیکی محدود نمیکنم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی