|

بازگشت ستاره محبوب به پرسپولیس منتفی شد؟

با وجود اینکه پرسپولیس برای جذب علیپور در نقل و انتقالات زمستانی تلاش کرد بود اما به نظر می‌رسد این انتقال منتفی است.

لینک کوتاه کپی شد

بعد از چراغ سبز آقای گل سابق سرخ‌ها به معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس و انتشار استوری‌های اینستاگرامی که او از اشتیاقش به بازگشت خبر داده بود باشگاه پرسپولیس هفته گذشته برای انتقال علی علیپور  نامه‌‎ای به باشگاه ژیول ویسنته ارسال کرد تا شرایط انتقال او را جویا شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ باشگاه پرتغالی جواب نامه پرسپولیس را نداد اما به علی‌پور اعلام کرد چنانچه قصد دارد راهی تیم دیگری شود باید قراردادش را به مدت دو سال دیگر تمدید کند و به‌صورت قرضی جدا شود اما از آنجایی که در فوتبال ایران جذب لژیونرها به‌صورت قرضی ممنوع است به نظر می‌رسد این انتقال منتفی شده باشد.

قرارداد علیپور با ژیل ویسنته در پایان این فصل تمام خواهد شد و به نظر می‌رسید اگر باشگاه پرتغالی با انتقال او موافقت کند مبلغ رضایتنامه این بازیکن با توجه به مدت کوتاهی که از قراردادش باقی مانده معقول و پذیرفتنی باشد و این انتقال صورت بگیرد اما با سنگی که ژیل ویسنته جلوی پای علیپور گذاشت به نظر می‌رسد این انتقال منفی شده باشد.

باید دید بعد از شرایط سختی که در انتقال جواد آقایی‌پور و سپس علی علیپور ایجاد شد باشگاه پرپسولیس همچنان دنبال جذب گزینه دیگری در خط حمله خواهد رفت یا قید اضافه کردن بازیکن در این منطقه را می‌زند و با مهاجمان فعلی به کار ادامه خواهد داد.

گفتنی است چنانچه علیپور به پرسپولیس می‌آمد، به‌خاطر پر بودن لیست بازیکنان خارجی باشگاه باید نبیل باهویی را از لیست خارج می‌کرد اما به نظر می‌رسد اگر بحث جذب علیپور کاملا منتفی شود باهویی هم در پرسپولیس ماندنی خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی