|

ستاره سابق لیورپول: یورگن کلوپ به در رئال مادرید فکر می‌کند!

جرمین پنانت یکی از دلایل جدایی کلوپ از لیورپول را تمایل او برای هدایت رئال مادرید می‌داند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش DAZN، ساعاتی پیش یورگن کلوپ به صورت رسمی جدایی خود را از لیورپول پس از پایان رقابت‌های فصل 24-2023 اعلام کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ طبق گفته‌های کلوپ، سال آینده خبری از سرمربی‌گری او در هیچ تیمی نخواهد بود و هم‌چنین هرگز هدایت هیچ تیم انگلیسی دیگری را نیز بر عهده نخواهد گرفت. با این تفاصیل، باید دید یورگن کلوپ پس از استراحت یک ساله روی نیمکت چه تیمی خواهد نشست.

با وجود تمدید قرارداد دو ساله کارلو آنچلوتی با رئال مادرید، جرمین پنانت، بازیکن سابق لیورپول اطمینان دارد یورگن کلوپ به سرمربی‌گری در رئال فکر می‌کند. پنانت که یکی از مارکوپولوهای فوتبال انگلستان به شمار می‌آید، علاوه بر حضور در در لیورپول حد فاصل سال‌های 2006 تا 2009، پیراهن تیم‌هایی چون آرسنال، لیدزیونایتد، بیرمنگام، واتفورد، پورتسموث و استوک‌سیتی را نیز بر تن کرد. پنانت 41 ساله به نقل از DAZN گفت:

علت جدایی کلوپ از لیورپول؟ من فکر می‌کنم دو دلیل وجود دارد. یکی این‌که کلوپ به خاطر مسائل شخصی چنین تصمیمی گرفت و به جای اعلام جدایی خود در پایان فصل، امروز این موضوع را اطلاع داد تا آن‌ها (سران لیورپول) بتوانند به دنبال جایگزین بگردند.

دوم این‌که کلوپ فرصت بزرگی برای رفتن به رئال مادرید دارد. من 100 درصد مطمئنم کلوپ به مربی‌گری در رئال مادرید برای یک مدت طولانی فکر می‌کند. ما می‌دانیم که لیگ برتر چه قدر سخت. پرمیرلیگ سخت‌ترین و چالش برانگیزترین لیگ دنیا است و از طرفی کلوپ آمد و گفت بیش‌تر از این نمی‌تواند این‌جا ادامه دهد. ام باپه به رئال مادرید خواهد رفت و آن‌ها جود بلینگام را نیز دارند. بنابراین فکر می‌کنم (مقصد ایده‌آل) کلوپ رئال مادرید باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی