|

تکلیف نهایی مهدی طارمی و اینتر روشن شد!

طبق ادعای فابریتزیو رومانو، طارمی، مهاجم تیم ملی ایران، با اینتر به توافق شفاهی رسیده و به زودی با قراردادی 2ساله به این تیم خواهد پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

از پنجره نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۳ تاکنون بحث‌های زیادی درباره جدایی مهدی طارمی از پورتو وجود داشته است و اکنون رومانو در گزارش جدیدی از مشخص شدن سرنوشت او خبر داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ در حالی‌که بسیاری از لیگ‌ها، حتی لیگ عربستان را به‌عنوان مقصد احتمالی او نام می‌بردند، اما محتمل‌ترین کشور برای ادامه فوتبال طارمی ایتالیا بود.

او در همان تابستان مذاکراتی جدی را با میلان داشت و در آستانه انتقال به این تیم قرار گرفته بود اما ناگهان دو طرف بر سر جزئیات به توافق نرسیدند و همه چیز به هم خورد.

پس از میلان نوبت به اینتر بود. نراتزوری می‌خواهد خط حمله‌اش را تقویت کند و با توجه به بودجه محدود به دنبال بازیکنان آزاد و باکیفیت می‌گردد. بهترین گزینه برای آنها مهدی طارمی است. بازیکنی که در لیگ پرتغال خودش را ثابت کرده و در لیگ قهرمانان نیز بارها درخشیده است.

قرارداد طارمی و پورتو در تابستان به پایان می‌رسد و اینتر از همین ژانویه مذاکراتش را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرد. چند هفته پیش بود که منابع نزدیک به باشگاه اینتر تایید کردند که یکی از نمایندگان طارمی در ساختمان باشگاه اینتر دیده شده است.

دقایقی پیش فابریتزیو رومانو هم خبر قبلی‌اش درباره انتقال طارمی به اینتر را با اضافه کردن جزئیات جدیدی تایید کرد. رومانو نوشته است طبق گزارش‌های دو هفته پیش اینتر و طارمی به توافق شفاهی دست یافته‌اند . در هفته‌های آینده مراحل رسمی توافق انجام خواهد شد و مدارک مربوطه امضا می‌شوند. طارمی در ماه ژوئن ۲۰۲۴ در قراردادی آزاد به مدت دو سال و آپشن تمدید برای فصل سوم به اینتر خواهد پیوست.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی