|

کنایه جنجالی کاپلو به ژاوی

فابیو کاپلو رمز موفقیت آنچلوتی را فاش کرد و برای ژاوی هم پیغام فرستاد.

لینک کوتاه کپی شد

از نظر فابیو کاپلو، کارلو آنچلوتی بهترین مربی تاریخ فوتبال ایتالیا و شماره یک حال حاضر دنیاست و برای این ادعا دلایل خودش را نیز مطرح کرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ کارلتو اخیرا قراردادش با رئال را تمدید کرد و به دوران پرافتخارش با رئال ادامه خواهد داد. رئال با او 10 روز پیش توانست فاتح سوپرجام فوتبال اسپانیا شود و بارسا را در فینال 4-1 برد.

1982527

کاپلو در مورد آنچلوتی به مارکا گفت: «کارلو از نظر من شماره یک دنیاست و این واضح است. او در هر لیگی که بوده، تیمش را قهرمان کرده است. در ایتالیا او با میلان به همه افتخارات رسید. در انگلیس چلسی را قهرمان کرد. در فرانسه با پی اس جی قهرمان شد. همه تاریخچه افتخارات او در رئال را هم می دانیم و او در بایرن نیز فاتح بوندسلیگا شد. آنچلوتی به هر جایی می‌رود، برنده می‌شود. کار او در حد معجزه است و من هرگز فکر نمی‌کردم او روزی چنین مربی بزرگی شود که در هر لیگ بزرگ اروپا قهرمانی کسب کند.»

رمز موفقیت آنچلوتی: «از نظر من اینکه او سیستم مشخصی ندارد و بر اساس بازیکنانی که دارد، طرح و نقشه می‌چیند، فاکتور مهمی است. ما مربیانی داریم که با یک سبک مشخص بازی می‌کنند و این باعث می‌شود فقط در تعداد محدودی از تیم‌ها موفق شوند ولی آنچلوتی اینطور نیست. او سبک بازی تیمش را بر اساس داشته‌هایش مشخص می‌کند.»

1978039

کاپلو اینجا کنایه‌ای هم به ژاوی زد: «فینال سوپرجام اسپانیا را دیدید؟ آنچلوتی با داشتن دو مهاجم سرعتی و بازیکنانی باکیفیت در خط میانی، اساس کار تیمش را روی استفاده از توپ‌های پشت مدافعان بارسا گذاشت و در طرف مقابل، ژاوی تیمش را با طرح همیشگی به زمین فرستاد و مدافعان بارسا از وسط زمین قصد پرس کردن رئال را داشتند. این باعث شد بارسا خیلی زود از هم پاشیده شود. ژاوی به یک سیستم و سبک خاص اصرار دارد و این درست نیست. شما باید بر اساس حریف مقابل برنامه تاکتیکی را تعیین کنید. داشتن روحیه پیروزی و ذهنیت برنده مهم است اما باید تیمتان را بر اساس ویژگی‌های حریف آماده کنید. آنچلوتی از این نظر بهترین الگو است.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی