|

آماری جالب از جدال آنچلوتی و ژاوی در ال کلاسیکوها

فردا نهمین بازی رسمی آنچلوتی و ژاوی در ال‌کلاسیکو خواهد بود و تا اینجا همه چیز برابر پیش رفته است. نکته قابل توجه پرگل بودن مسابقات است.

لینک کوتاه کپی شد

رئال مادرید و بارسلونا فردا شب در فینال سوپرجام اسپانیا برابر هم قرار خواهند گرفت. این دومین فینال سوپرجام (با فرمت جدید) بین دو تیم است و قبلی را سال گذشته بارسلونا 1-3 برنده شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ وقتی ژاوی و کارلو آنچلوتی روی نیمکت دو تیم هستند، باید انتظار یک بازی جذاب و پرگل را داشت. دو مربی در هشت ال‌کلاسیکوی رسمی برابر هم قرار گرفته اند و همه چیز مساوی پیش رفته است. چهار پیروزیبرای هر تیم و جالب اینکه رئال و بارسا هرکدام 14 گل در این هشت بازی زده‌اند و متوسط 3.5 گل در هر ال‌کلاسیکو را داشته‌ایم.

در رویارویی‌های این دو مربی هرگز تساوی بدون گل نداشته‌ایم و تنها یک بار بازی با تنها یک گل خاتمه یافته است (برتری 0-1 بارسا در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری فصل قبل). رئال و بارسا با هدایت این دو مربی یک بار موفق به برتری 4-0 برابر رقیب خود شده‌اند.

با احتساب بازی‌های دوستانه سال‌های اخیر و در 16 ال‌کلاسیکو فقط یک بازی مساوی شده است. رئال مادرید همچنین در نیمه نهایی سوپرجام دو سال قبل توانسته بود بارسا را در وقت‌های اضافه 2-3 ببرد. داستان بازی فردا چه خواهد بود؟

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی