|

مسعود شجاعی با مستطیل سبز خداحافظی کرد

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران رسماً پایان کارش در مستطیل سبز را اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

هوادار تهران یکی از تیم‌هایی بود که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر، در کادرفنی‌اش تغییر و تحولات ایجاد کرد و بعد از آنکه بنفش‌پوشان نتوانستند با محمود فکری روند نتیجه‌گیری جالب‌توجهی داشته باشند، فکری از سمتش کنار رفت و مدیران باشگاه هوادار به سراغ انتخاب یک چهره جوان اما نام‌آشنا رفتند؛ مسعود شجاعی. کاپیتان سابق تیم ملی ایران که پیشتر در تیم تراکتور تبریز در مقطعی به عنوان مربی-بازیکن فعالیت می‌کرد، پذیرفت که سکان‌دار بنفش‌پوشان شود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال 360، شجاعی در 2 تجربه حضورش روی نیمکت هوادار توانست 4 امتیاز به‌ دست آورد تا بنفش‌پوشان از منطقه خطر فاصله گیرند. یکی از مهم‌ترین ابهامات مطرح شده بعد از آنکه مسعود شجاعی به عنوان سرمربی جدید تیم هوادار معرفی شد، بحث ادامه فعالیت او در کسوت بازیکن بود؛ موضوعی‌ای که گمانه‌زنی‌های زیادی درباره‌اش شکل گرفت و به نظر می‌رسید که شجاعی در 39 سالگی قصد دارد در نیم‌فصل دوم کارش را به عنوان مربی-بازیکن در تیم هوادار پیش ببرد اما ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایران این موضوع را تکذیب کرد.

شجاعی، ستاره‌ای که دیگر به مستطیل سبز بر نمی‌گردد

مسعود شجاعی که میهمان چهارمین قسمت ویژه برنامه «جام ملت‌های آسیا با پژمان جمشیدی» بود، در پاسخ به سوالی از سوی پژمان جمشیدی درباره خداحافظی‌اش از فوتبال، برای اولین‌بار پاسخ رسمی‌ای به این موضوع داد. شجاعی این‌طور توضیح داد که تصمیم قطعی‌اش را گرفته و دیگر قصد ادامه فعالیت در مستطیل سبز را ندارد. کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در صحبت‌های خود گریزی هم به پایان بی‌سروصدای ستاره‌های سرشناس فوتبال ایران زد و نسبت به این مسئله انتقاد کرد اما درباره آخرین وضعیت خود توضیح داد که تصمیمش برای خداحافظی از مستطیل سبز را گرفته و صرفاً به عنوان سرمربی در نیم‌فصل دوم روی نیمکت هوادار حضور پیدا می‌کند.

ستاره 39 ساله فوتبال ایران که امروز خبر خداحافظی‌اش از مستطیل سبز رسمیت پیدا کرد، سابقه انجام 86 بازی ملی در کارنامه خود دارد و همچنین در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مسعود شجاعی برای تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، نساجی مازندران، تراکتور تبریز، سایپا تهران و هوادار تهران جمعاً 176 بار به میدان رفته که آمار جالب‌توجهی محسوب می‌شود. بعد از گذراندن روزهای پرفراز و فرود در عرصه ملی و باشگاهی به عنوان بازیکن، باید دید کسوت سرمربی شجاعی چه عملکردی خواهد داشت و آیا می‌تواند روند درخشان خود روی نیمکت تیم هوادار را ادامه بدهد یا خیر.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی