|

ساعت بازی ایران و امارات فردا 3 بهمن 1402؛ تلاش برای اول نشدن!

تیم‌های ملی فوتبال ایران و امارات در هفته پایانی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

لینک کوتاه کپی شد

 تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲) در ورزشگاه اجوکیشن سیتی شهر الریان به مصاف امارات می‌رود. شاگردان امیر قلعه‌نویی که تا اینجای کار با کسب ۶ امتیاز فعلا صدرنشین گروه C مسابقات هستند، احتمالا به دنبال راهی برای فرار از مسابقه با ژاپن در مراحل حذفی هستند. اتفاقی که در روز‌های گذشته و صحبت بیشتر کارشناسان هم به آن اشاره شده و خیلی‌ها این توصیه را به سرمربی تیم ملی داشته‌اند که با امتیاز دادن به امارات و صعود به‌ عنوان تیم دوم، راه خودش را در مرحله حذفی آسان‌تر کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شهرآرانیوز، این در حالی است که به نظر می‌رسد مربیان تیم ملی چندان اعتقادی به این راه ندارند و می‌خواهند در مسیر قهرمانی هر حریفی را شکست دهند و به همین منظور با تمام قوا و برای کسب ۳ امتیاز راهی این مسابقه خواهند شد.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در بازی قبلی نمایش دور از انتظاری داشتند و با یک گل از سد هنگ‌کنگ گذشتند حالا برای پاک کردن آن بازی باید با ارائه یک فوتبال زیبا و روان علاوه بر راضی کردن هواداران، قدرت اصلی فوتبال ایران را به آسیا نشان دهند.

مجید حسینی، مهدی ترابی و شجاع خلیل زاده، سه بازیکن مصدوم تیم ملی، برای این بازی آماده شده‌اند و شرایط بازی دارند تا بدین ترتیب قلعه‌نویی ترکیب اصلی و کامل خودش را در اختیار داشته باشد. در سوی دیگر میدان، اما شرایط برای بنتو و تیمش متفاوت است. امارات در مسابقه حساس مقابل ایران، سلطان عادل را در خط حمله خود ندارد. این بازیکن تیم اتحاد کلبا به‌خاطر مصدومیت احتمالا دو هفته‌ای را دور از میادین خواهد بود. همچنین علی حمادی مدافع این تیم در دیدار قبلی تیم ملی فوتبال امارات برابر فلسطین از داور بازی کارت قرمز دریافت کرد و به همین خاطر دیدار برابر ایران را از دست داد.

بنا به اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تانتاشف ایلگیز از کشور ازبکستان قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی