|

آقای گل محبوب به پرسپولیس بر می‌گردد؟

مدیران پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم‌شان به دنبال جذب علیپور هستند.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیسی‌ها فعالیت خود در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه را با جذب یک مدافع چپ خارجی آغاز کردند؛ به‌طوری‌که آن‌ها بعد از رایزنی با عبدالکریم حسن، توانستند رضایت مدافع سرشناس قطری را جلب کنند و حالا قرار است او برای حضور در تست‌های پزشکی طی روزهای آینده به تهران سفر کند و قرارداد 1.5 ساله‌اش را رسماً با سرخ‌پوشان پایتخت امضا کند. در کنار توافق با عبدالکریم حسن، تلاش برای تقویت فهرست پرسپولیس در دیگر پست‌ها هم در حال انجام است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبال360؛ سرخ‌پوشان با توجه به اینکه میلاد سرلک به دلیل گذراندن دوران خدمت سربازی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده، در تلاش برای توافق با محمد خدابنده‌لو هستند و همچنین یکی از اولویت‌های مدیران باشگاه جذب مهاجم است. هر تیم در لیگ برتر می‌تواند از 6 بازیکن خارجی در فهرست خود بهره ببرد که بازیکنان لژیونر هم جزو سهمیه بازیکن خارجی محسوب می‌شود. همین مسئله باعث شده با توجه به جذب عبدالکریم حسن، فهرست بازیکنان خارجی پرسپولیس برای لیگ بیست‌وسوم تکمیل شود.

وحدت هنانوف، گیورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی به همراه نبیل باهویی 6 سهمیه خارجی پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر محسوب می‌شوند. با این وجود در روزهای گذشته نام چند بازیکن خارجی و یا لژیونر در حوالی فهرست پرسپولیس مطرح شده که سرشناس‌ترین آن‌ها، آمادونی کمالوف، وینگر تیم استقلال تاجیکستان و علی علیپور، مهاجم ژیل‌ویسنته پرتغال بوده‌اند که گویا رایزنی‌ها با وینگر تاجیکستانی‌ها مثبت پیش نرفته اما مذاکرات برای جذب علیپور آغاز شده است.

هم پرسپولیسی‌ها او را می‌خواهند، هم علیپور پرسپولیس را اما ...

علی علیپور سابقه 6 فصل حضور در پرسپولیس را در کارنامه خود دارد که 4 قهرمانی در لیگ برتر، یک قهرمانی در جام حذفی، 3 قهرمانی در سوپرجام و یک نایب‌قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه او دیده می‌شود. علیپور تجربه آقای گلی در لیگ  برتر فوتبال ایران را هم در دارد و همچنین  برترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم محسوب می‌شود که رکوردهای جالب‌توجهی است! او بعد از جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت، روزهای پرنوسانی را در فوتبال پرتغال گذرانده و بعد از گذراندن دوره مصدومیت پارگی رباط صلیبی، این مهاجم باتجربه نتوانسته به فرم ایده‌آل خود بازگردد.

علیپور در فصل جاری تنها 3 بار توانسته شانس حضور در ترکیب ژیل‌ویسنته را به‌دست آورد اما ناکام در گلزنی بوده است. او که در روزهای گذشته در صفحه شخصی‌اش بارها صحنه‌های درخشان خود در پرسپولیس را بازنشر داده، گفته می‌شود که شخصاً تمایل دارد به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگردد و مدیران باشگاه پرسپولیس هم در این زمینه در تلاش هستند تا بتوانند با توجه به مشکلات خط حمله تیم‌شان، این مهاجم باتجربه را به فهرست پرسپولیس اضافه نمایند.

علیپور جانشین باهویی می‌شود؟

مهاجم 28 ساله تا پایان فصل جاری با تیم پرتغالی قرارداد دارد که گفته می‌شود معضل اصلی او برای پیوستن به پرسپولیس، رقم بالای درخواست باشگاه پرتغالی در زمینه صدور رضایت‌نامه‌اش است. با این‌حال، مدیران باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با علیپور هستند و گفته می‌شود در صورتی‌که توافقات اولیه در زمینه صدور رضایت‌نامه او انجام پذیرد، علیپور مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. البته که یکی از چالش‌های مدیران باشگاه پرسپولیس، خالی‌کردن فهرست بازیکنان خارجی این تیم است که گفته می‌شود در این زمینه، نبیل باهویی نزدیک‌ترین گزینه برای خروج از فهرست پرسپولیس است و در صورتی‌که انتقال علیپور به جمع سرخ‌پوشان نهایی شود، مذاکرات برای خروج نام باهویی از فهرست پرسپولیس انجام خواهد شد.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شهاب زاهدی از جمله بازیکنان باتجربه بازی در پرسپولیس بودند که بعد از گذراندن دوران لژیونری در ابتدای فصل به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوستند و حالا باید دید آیا این اتفاق برای علی علیپور هم رخ خواهد داد و او نیز بعد از 4 سال حضور در فوتبال باشگاهی پرتغال، می‌تواند به جمع بازیکنان پرسپولیس بازگردد یا با توجه به مشکلات مالی سرخ‌پوشان، رایزنی‌ها در زمینه صدور رضایت‌نامه او موفقیت‌آمیز نخواهد بود و این مهاجم باتجربه همچنان دور از پرسپولیس کارش را دنبال می‌نماید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی