|

ارلینگ هالند این بار به حقش رسید!

منچسترسیتی در مراسم جوایز گلوب ساکر سال 2023 که جمعه شب در جمیرا برگزار شد، جوایز را درو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ارلینگ هالند عنوان بهترین بازیکن سال 2023 را کسب کرد و البته کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر سه جایزه کسب کرد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ چهاردهمین دوره جوایز گلوب ساکر در هتل آتلانتیس در دبی برگزار شد. خلدون المبارک مدیر اماراتی باشگاه منچسترسیتی عنوان بهترین مدیر سال را کسب کرد، پپ گواردیولا سرمربی سیتی به جایزه بهترین مربی سال رسید و رودریگو هرناندز به عنوان بهترین هافبک و ادرسون به عنوان بهترین دروازه بان سال انتخاب شدند.  باشگاه منچسترسیتی نیز پس از سال درخشانش عنوان بهترین باشگاه مردان سال را کسب کرد. 

در حال حاضر کل ترکیب منچسترسیتی برای تور زمستانی به امارات سفر کرده اند که همه آنها در مراسم حضور داشته اند. برندگان از طریق رای گیری از جانب بیش از هفتاد میلیون هوادار در سراسر جهان مشخص شدند.

کریستیانو رونالدو  ستاره پرتغالی النصر نیز در این مراسم به سه جایزه رسید: بهترین بازیکن شاغل در خاور میانه، جایزه مارادونا به عنوان رکورد دار تعداد گل در سال 2023 میلادی و جایزه بازیکن محبوب هواداران. کریستیانو در سال گذشته با 54 گل عنوان بهترین گلزن سال میلادی را کسب کرد و بالاتر از بازیکنانی نظیر هری کین، کیلیان امباپه و هالند قرار گرفت.

جود بلینگام ستاره انگلیسی رئال مادرید عنوان پدیده برتر سال را کسب کرد، آیتانا بونماتی از بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به عنوان بهترین بازیکن  زن سال برگزیده شد، تیم زنان بارسلونا بهترین تیم سال در فوتبال زنان شد و باشگاه الاهلی مصر نیز به عنوان بهترین باشگاه خاور میانه انتخاب شد. کاسمیرو هافبک برزیلی منچستریونایتد و جان تری اسطوره چلسی نیز به خاطر دوران فوتبالشان مورد تجلیل قرار گرفتند و اسکالونی نیز به خاطر دوران مربیگری خود مورد تقدیر قرار گرفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی