|

نام برنده جایزه بهترین بازیکن سال 2023 فیفا لو رفت!

هالند بالاتر از مسی و کیلیان ام باپه به جایزه د بست 2023 دست خواهد یافت.

لینک کوتاه کپی شد

مراسم انتخاب بهترین بازیکن سال فیفا در لندن برگزار خواهد شد و ارلینگ هالند برنده جایزه بهترین بازیکن سال 2023 فیفا خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ هر چند ممکن است غول نروژی سیتیزن‌ها برای دریافت جایزه خود به لندن نیاید اما او از بیشترین شانس ممکن برای تصاحب این جایزه معتبر برخوردار خواهد بود. مارکا دلیل ادعای خود را عملکرد فوق‌العاده ارلینگ هالند در سال 2023 می‌داند که او با منچسترسیتی به یک سه‌گانۀ ارزشمند (لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی) دست یافته است. هالند همچنین کفش طلای فوتبال اروپا و عنوان بهترین گلزن لیگ برتر فوتبال انگلیس را هم در این سال بدست آورده است.

در ادامه گزارش مارکا آمده کیلیان ام باپه هرچند عملکرد بسیار خوبی در لیگ 1 فرانسه داشت، اما او نمی‌تواند از هالند برای کسب جایزه د بست 2023 پیشی بگیرد. لیونل مسی هم در اولین فصل حضورش در لیگ MLS خوش درخشید اما او این بار برخلاف سال گذشته نمی‌تواند دوباره برنده جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شود. مارکا پیش از این و در مراسم توپ طلا هم اولین منبع خبری بود که تمام برندگان این جوایز در پاریس را به درستی پیش‌بینی کرده بود. مارکا همچنین از پپ گواردیولا به عنوان بهترین سرمربی سال 2023 دنیا یاد کرده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی