|

ادعای عجیب کریستیانو رونالدو جنجالی شد

مراسم گلوب ساکر 2023 از دقایقی پیش در شهر دبی آغاز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

کریستیانو رونالدو به عنوان رکورددار کسب عنوان بهترین بازیکن سال این رویداد، با حضور در مراسم به سوالات مختلفی پاسخ می‌دهد. از او در مورد قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا، یعنی منچسترسیتی، پرسیده شد که فوق‌ستاره پرتغالی در پاسخ گفت:

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ منچسترسیتی در سال 2023 کار بزرگی انجام داد. بابت فصلی که گذراندند، به آن‌ها تبریک می‌گویم. بازیکنان و سرمربی آن‌ها فوق‌العاده بودند. بلاخره به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان دست یافتند. احتمالا 2 سال قبل‌تر از آن (فینال با چلسی) شایسته قهرمانی بودند. از دیدن بازی منچسترسیتی لذت می‌برم. 

از رونالدو پرسیده شد کدام تیم را مدعی اصلی قهرمانی در فصل 24-2023 لیگ قهرمانان اروپا می‌بیند. او گفت:

منچسترسیتی شانس بسیار خوبی برای قهرمانی دوباره دارد. امیدوارم اینطور نباشد اما آن‌ها شانس دارند. مدعی‌ها؟ منچسترسیتی، رئال مادرید و بایرن مونیخ. 

اکنون CR7 به سراغ توصیف شرایطش در فوتبال عربستان می‌رود:

از حضور در النصر بسیار خوشحالم، انتقال بسیار خوبی بود. فوتبال عربستان در یک پروسه قرار دارد و کمی طول خواهد کشید. قدم به قدم آن‌ها به بالاترین سطح می‌رسند. به نظرم لیگ عربستان در آینده بین سه لیگ برتر دنیا خواهد بود و مردم آن‌ها به این موضوع افتخار خواهند کرد. لیگ عربستان بدتر از لیگ فرانسه نیست. این لیگ رقابتی‌تر از فوتبال فرانسه است و من این موضوع را می‌توانم تنها پس از یک سال حضور بگویم. ما همین حالا هم بهتر از لیگ فرانسه هستیم. 

اسطوره پرتغالی چند روز مانده به پایان 2023 با 54 گل تبدیل به بهترین گلزن سال شد. پس از او، کیلیان ام باپه و هری کین با 52 گل در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. ارلینگ هالند از منچسترسیتی هم با 50 گل نتوانست به رکورد رونالدو برسد. او در این مورد می‌گوید:

سال گذشته ماجراجویی دشواری را داشتم اما همیشه دوست دارم ثابت کنم که مردم اشتباه می‌کنند. این فصل من بهترین گلزن دنیا بودم. تصور کنید، بالاتر از شیرهای جوانی مثل ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه. به این موضوع افتخار می‌کنم. به‌زودی 39 ساله خواهم شد. وقتی مردم به من شک دارند اما موفق می‌شوم را دوست دارم. انتقادات تاثیری روی من ندارند. هر وقت ببینم کارم را به پایان رسانده‌ام، بازنشست خواهم شد. شاید 10 سال بعد! شوخی کردم!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی