|

پرسپولیسی ها خواهان اخراج برانکو شدند!

هواداران پرسپولیس احتمالا به اندازه طرفداران عمان پیگیر وضعیت این تیم و سرمربی‌اش هستند.

لینک کوتاه کپی شد

برای طرفداران فوتبال در ایران، به جز تیم ملی ایران یک تیم جذاب دیگر هم در جام ملت‌های آسیا حضور دارد. این تیمِ جذاب، تیم ملی عمان است که مورد توجه ایرانی‌ها به ویژه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ دلیل هم البته روشن است. هدایت تیم ملی عمان بر عهده برانکو ایوانکوویچ است که چند سال پیش به مدت 4 سال سرمربی پرسپولیس بود و نتایج بسیار خوبی در این تیم گرفت. دوران موفق برانکو با پرسپولیس محبوبیت زیادی برای او نزد هواداران این تیم به ارمغان آورد.

حالا هم پس از استعفای یحیی گل‌‌محمدی از هدایت پرسپولیس، برانکو از سوی مدیران باشگاه به عنوان اصلی‌ترین گزینه جانشینی یحیی معرفی شده است. خبری که با واکنش مثبت اکثر هواداران پرسپولیس هم مواجه شده است.

بزرگ‌ترین مشکل برانکو برای قبول هدایت پرسپولیس اما قرارداد او با فدراسیون فوتبال عمان تا پایان جام ملتهاست. اگر برانکو نتواند نتایج مورد انتظار مدیران فوتبال عمان را بگیرد از این تیم جدا خواهد شد.

دیشب عمان در اولین بازی‌اش در جام ملت‌ها مقابل عربستان شکست خورد. آن هم در حالی که ابتدا با یک گل از این تیم پیش افتاده بود. اما در نهایت عمان بازی را باخت تا رسانه‌ها و خبرنگاران عمانی حسابی به برانکو حمله کنند.

این اتفاق همان چیزی است که پرسپولیسی‌ها به شدت از آن استقبال می‌کنند. عدم نتیجه‌گیری برانکو در عمان یعنی پایان کار برانکو در این کشور و پس از آن است که مربی کروات راحت‌تر می‌تواند درباره بازگشت به پرسپولیس تصمیم بگیرد.

برای همین هم هست که هواداران پرسپولیس در اقدامی شیطنت‌آمیز در فضای مجازی با منتقدان برانکو همراهی می‌کنند و خواستار برکناری او از هدایت سرمربی تیم ملی عمان هستند!

تعداد قابل توجهی از هواداران پرسپولیس در اینستاگرام کامنت‌هایی با مضمون اخراج برانکو منتشر کرده‌اند و حتی هشتگ‌هایی هم برای داغ کردن این موضوع ایجاد شده است. 

هشتگ‌هایی مثل «اخراج البرانکو»!، «branko_out»، «branko_verybad» و «branko_bye» توسط پرسپولیسی‌ها طراحی و ایجاد شده است. چند نفر هم زیر پست‌های انتقادی هواداران عمان از برانکو به دو زبان انگلیسی و فارسی نوشته‌اند: «مشکل تیم شما مربی شماست. به سرعت برانکو را از تیم خود اخراج کنید.»

یک کاربر پرسپولیسیِ دیگر هم به زبان عربی کامنتی گذاشته که ترجمه فارسی‌اش می‌شود: «واجب است که برانکو ایوانکوویچ از عمان اخراج شود. چون او سودی برای تیم ما ندارد.»

این‌ها فقط بخشی از تلاش پرسپولیسی‌ها برای سرعت بخشیدن به پایان کار برانکو در عمان است. آنها دارند به نارضایتی عمانی‌‌ها از برانکو دامن می‌زنند تا شاید برانکو زودتر از عمان جدا شود و به پرسپولیس برگردد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی