|

صحبت های تند مایلی کهن علیه برانکو

برادر برانکو اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

محمد مایلی‌کهن، بار دیگر مصاحبه‌ای جنجالی انجام داد و اینبار هدف مقابل او کسی نیست جز برانکو ایوانکوویچ!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تابناک ورزشی؛ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال که به تازگی از شکایت امیر قلعه‌نویی تبرئه شده است، درباره برانکو گفت: «آقای برانکو مار خورده و افعی شده است؛ برانکو با پولی که در فوتبال ایران درآورد، الان نصف کرواسی را خریده است. برادر برانکو که اصلا توپ را نمی‌شناخت اما به ایران آمد و قرارداد بست و به نان و نوایی رسید.»

این صحبت‌ها، واکنش مایلی‌کهن به موضع برانکو درباره پیشنهاد پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با عربستان سعودی بود. او دراین‌باره به همشهری گفته است: «برانکو با این حرف نشان داد که هنوز پیشنهاد پرسپولیس را نه رد کرده و نه قبول کرده است. به اعتقاد من بهتر است گل‌محمدی را دوباره برگردانند و اگر واقعا کاری از دست من برمی‌آید، حاضرم خودم با آقا یحیی صحبت کنم تا دوباره به پرسپولیس برگردد.»

مایلی‌کهن درمورد تبرئه‌شدن خود در شکایت امیر قلعه‌نویی و فدراسیون فوتبال، گفت: «من پس از این‌که نامه احضاریه آمد، خودم همه کارهایم را دنبال کردم و وکیل هم نگرفتم. رفتم و همه حرف‌هایی که در مصاحبه‌هایم گفته بودم را تایید کردم. نه پارتی داشتم و نه کسی سفارشم را کرده بود. حرف‌هایم را صادقانه بر زبان آوردم.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی