|

مدافع سپاهان در راه استقلال؟!

سرپرست مدیرعاملی باشگاه سپاهان به خبر جدایی احتمالی دانشگر از این تیم واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جدا از سه بازیکنی که باشگاه سپاهان قصد فسخ قرارداد آنها را دارد – کاوه رضایی، احسان پهلوان و هادی محمدی – اخباری درباره جدایی اجباری عیسی آل کثیر و سیاوش یزدانی هم از تیم ژوزه مورایس به گوش رسید و حتی سرپرست باشگاه سپاهان هم این مساله را تایید کرد منتها تا این لحظه هنوز چیزی قطعی نشده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ این وسط و در ادامه اخبار نقل و انتقالاتی درباره سپاهان، این خبر هم رسانه‌ای شده که محمد دانشگر از شرایط قراردادش در این تیم رضایت ندارد و با توجه به اختلاف فاحش رقم قرارداد او با برخی از بازیکنان این فصل سپاهان، احتمال جدایی او از این تیم وجود دارد.

البته که نارضایتی دانشگر، فقط مربوط به مسائل مالی نیست و هواداران سپاهان حتما مصاحبه او در پایان بازی با شمس آذر را دیدند که او با اشاره به فشاری که روی سپاهان وجود دارد، مدعی شد با سرپرست باشگاه صحبت کرده تا بتواند راهی تیمی شود که آنجا آرامش داشته باشد و فقط روی فوتبالش تمرکز کند.

در شرایطی که از استقلال به عنوان مشتری مدافع ناراضی! سپاهان نام برده شده، سرپرست مدیرعاملی این باشگاه در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، بحث نارضایتی دانشگر را رد کرده است.

منوچهر نیکفر درباره این موضوع گفته است:" اصلا چنین چیزی نیست که بازیکنان از مبلغ قراردادها ناراضی باشند و اختلافی پیش آمده باشد. شایعه جدایی محمد دانشگر از سپاهان هم صحت ندارد."

نیکفر البته در ادامه صحبتهایش به این نکته اشاره کرده که اگر بازیکنی بخواهد یکطرفه قراردادش را با این تیم فسخ کند، این باشگاه، طبق قوانین بند فسخ عمل خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی