|

هشدار پیشکسوت استقلال به مدیران باشگاه

ورمزیار: استقلال نیاز به یک بازیساز دارد که فوروارد کاذب استقلال باشد و روی زمین از تیم بازی بگیرد همچنین وینگر چپ و راست ودفاع وسط می‌خواهد

لینک کوتاه کپی شد

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پس  از قهرمانی در نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: تیم فوتبال استقلال هم اکنون در تعطیلات میان فصل در آرامش خاصی قرار دارد و به طور حتم کادر مدیریتی باشگاه تلاش می‌کند تا بدین ترتیب نیز تیم در نیم فصل دوم تیم با آرامش کارش را برای موفقیت از سر بگیرد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ وی در مورد حضور آقامحمدی در هیئت مدیره باشگاه استقلال عنوان کرد: با حضور علی آقامحمدی به عنوان عضو جدید هیئت مدیره باشگاه، وضعیت بهتر از قبل خواهد شد. او سابقه خوبی با استقلال دارد، سال ۱۳۶۶ وارد استقلال شد که آن سال‌ها دوران طلایی باشگاه رقم خورد. توانایی که از آقامحمدی در مدیریت سراغ دارم، او به بهترین شکل می‌تواند به استقلال کمک کند و حواشی مربوط به باشگاه را حل کند.

کارشناس فوتبال درباره بازیکنانی که قرار است باشگاه استقلال در میان فصل جذب کند، یادآور شد:

نکونام لیست اسامی بازیکنان مدنظر خودش را به باشگاه داده و شاید لیست دیگری هم وجود داشته باشد. چون قرار است این بازیکنان از اروپا و تیم‌های باکیفیت بیایند و با وجود قانون سقف قراردادها و مقدار بودجه‌ای که باشگاه استقلال دارد، به خدمت گرفتن نفرات حاضر در لیست مدنظر نکونام کار بسیار سختی است، اما برای تقویت تیم فوتبال استقلال، نکونام تمام تلاشش را انجام خواهد داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد بازیکنانی که باید این تیم جذب کند، ادامه داد:

استقلال نیاز به یک بازیساز خوب دارد که فوروارد کاذب تیم فوتبال استقلال باشد و روی زمین از تیم بازی بگیرد. همچنین وینگر چپ و راست و دفاع وسط می‌خواهد.

ورمزیار درباره دیدار دوستانه ایران و بورکینافاسو در جزیره کیش گفت:

دو نیمه متفاوت را شاهد بودیم که امیر قلعه‌نویی در این دیدار از تمامی بازیکنان خودش استفاده کرد تا آمادگی جسمانی نفراتش را بسنجد.

وی در مورد بازی‌های تدارکاتی کم برای تیم ملی قبل از شرکت در جام ملت‌های آسیا، افزود:

چون تیم ملی بازی‌های تدارکاتی زیادی برای شرکت در جام ملت‌ها نداشت، سه دیدار مرحله ابتدایی در گروه C به گونه‌ای دیدار تدارکاتی محسوب می‌شود، اما در مراحل حذفی این رقابت‌ها کمی کار برای تیم ملی مشکل می‌شود، چون تیم‌هایی نظیر ژاپن، کره‌جنوبی، عربستان و استرالیا از قدرت زیادی برخوردار هستند.

کارشناس فوتبال در پایان خاطرنشان کرد:

باید کادرفنی و بازیکنان در مراحل حذفی از تمام توان خودشان استفاده کنند تا بتوانند با موفقیت به خواسته خودشان دست پیدا کنند. به نظرم تیم ملی فوتبال کشورمان یک تیم پرافتخار و پرقدرت در آسیاست و همیشه برای قهرمان شدن در جام ملت‌ها امید دارد و امیدوارم بهترین اتفاق برای تیم ملی‌مان رخ دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی