|

باشگاه استقلال از بازگشت رافائل سیلوا چقدر سود کرد؟

رافائل سیلوا دوباره به استقلال پیوست و شنیده می‌شود این بازیکن احتمالا جمعه همراه با خانواده برای آغاز تمریناتش راهی تهران میشود.

لینک کوتاه کپی شد

نکته قابل توجه و امیدوارکننده درباره سیلوا اینکه ‌از باشگاه خبر می‌رسد توافق جدید با مدافع برزیلی باعث شده است با یک حساب سرانگشتی چیزی حدود 100 هزار دلار به سود استقلالی‌ها شود، ضمن اینکه این بازیکن برای یک و نیم فصل نیز در خدمت باشگاه ایرانی خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از طرفداری؛ در این خصوص باشگاه استقلال اواخر هفته گذشته درباره این انتقال خبر داد: مطابق این توافق، رافائل سیلوا قراردادی به مدت یک‌ فصل و نیم با باشگاه استقلال امضا کرده است.

همچنین باشگاه استقلال با رافائل سیلوا یک تسویه‌نامه مجزا امضا کرده که به واسطه این تفاهمنامه تسویه، مطالبات سیلوا در چند قسط و طی یک سال آینده به او‌ پرداخت می‌شود. در این خصوص گفته می‌شود سیلوا رای قطعی 950 هزار دلاری خود را از فیفا علیه استقلال گرفته اما با تفاهمنامه جدید با رقم 850 هزار دلاری برای یک و نیم فصل به همراه مطالبات فصل قبل خود در خدمت استقلال خواهد بود؛ هرچند این مطالبات هم به صورت اقساطی به وی پرداخت خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها