|

حضور یک سرمربی در پرسپولیس منتفی شد!

شایعاتی در مورد مذاکره باشگاه پرسپولیس با چند گزینه ایرانی مطرح شد که واکنش شدید هواداران این تیم همه چیز را متوقف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

زمانی که تیمی قرار است دست به تغییر کادرفنی بزند اولین سوالی که مطرح می‌شود این است که چه جانشینی دارد. 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ بعد از استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس درویش تلاش زیادی کرد تا با راضی کردن یحیی گل‌محمدی به ماندن، با وجود تمام اختلافاتی که با او داشت از شر پاسخ دادن به این سوال خیلی سخت راحت شود اما این اتفاق نیفتاد تا حالا مدیرعامل پرسپولیس کار راحتی برای انتخاب جانشین او نداشته باشد.

 این طور که مشخص است، جانشین یحیی گل‌محمدی حتما و تحت هر شرایطی باید خارجی باشد. البته درویش علاقه داشت که یک مربی ایرانی را جانشین یحیی کند و امروز یکی از روزنامه‌ها خبر هفته گذشته فوتبالی مبنی بر اینکه تارتار گزینه جانشینی گل‌محمدی بوده را تایید کرد و از مذاکره درویش با سرمربی ملوان خبر داد.

البته که مخالفت ملوانی‌ها و همچنین عدم حمایت هواداران پرسپولیس از حضور بازیکن سابقشان به جای یحیی باعث شده تا این مذاکرات در همان مراحل ابتدایی متوقف شود. البته در هیات مدیره هم گزینه مهدی تارتار مخالفانی داشت و در نهایت به نظر می‌رسد که حضور هیچ مربی ایرانی روی نیمکت پرسپولیس عملی نخواهد شد و این همان چیزی است که کار درویش را سخت‌تر خواهد کرد. باشگاه پرسپولیس هم برای این که حاشیه‌ها و انتقادات از مدیرات را بیش از چیزی که هست نکند با یک تکذیبیه خیال همه را راحت کرد که خبری از مذاکره و حضور مربی ایرانی نخواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی