|

(عکس) مهاجم سابق تیم ملی جانشین یحیی می شود؟

چندى پیش اظهار نظر مدیرعامل استقلال مبنى بر اینکه نکونام بهترین لژیونر فوتبال ایران بوده حاشیه ساز شد.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه فرهیختگان نوشته او در کنار برانکو - که تاکنون مذاکره اى با او صورت نگرفته- یکى از گزینه هاى جدى ایرانى نیمکت پرسپولیس پس از استعفاى گل محمدى شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرهیختگان؛ باشگاه پرسپولیس برای جانشینی یحیی گل‌محمدی هنوز هیچ مذاکره رسمی (تا شب گذشته) با برانکو ایوانکوویچ نداشته و اخبار مطرح شده در این زمینه دور از واقعیت است.

در این ارتباط یکی از نزدیکان برانکو به «فرهیختگان» گفت: «برانکو در یکی دو روز اخیر با پیام‌های زیادی از سوی خبرنگاران و هواداران ایرانی مواجه شده اما تماسی از سوی باشگاه پرسپولیس با وی انجام نشده است. ضمن اینکه او مدت‌هاست از باشگاه پرسپولیس انتظار دارد که مفاصا‌حساب مالیاتی‌اش را ارسال کنند و از اینکه هنوز بعد از چند سال این باشگاه به تعهدات مالیاتی‌اش عمل نکرده، دلخور است. برانکو از یک باشگاه آسیایی و یک تیم ملی در این قاره پیشنهاد دارد و هنوز به آنها پاسخ نداده است. در مورد پرسپولیس هم هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به دستش نرسیده که بخواهد در مورد آن صحبت کند.»

همان‌طور که در روزهای گذشته به آن اشاره داشتیم تلاش برخی از مسئولان باشگاه پرسپولیس با همکاری ایجنت‌های نزدیک به این باشگاه این است که دنبال گزینه‌های خارجی غیر از برانکو باشند و اقداماتی در این زمینه نیز انجام داده‌اند. البته در این میان شاید با برانکو هم مذاکراتی انجام شود اما اراده‌ای در این باشگاه برای بازگرداندن این مربی تا الان دیده نشده است. ناگفته نماند تا الان کارنامه چند مربی خارجی ازجمله مربیان اسپانیایی و هلندی به باشگاه پرسپولیس رسیده و آنها در حال بررسی رزومه این مربیان هستند.

در کنار این نام‌ها نیز نام مربیانی چون دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان برای هدایت پرسپولیس مطرح است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی