|

مقایسه قیمت برانکو و کادرش با قیمت یحیی و کادرش

رسانه‌ها از برانکو ایوانکوویچ به عنوان گزینه اصلی جانشینی یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس نام می‌برند.

لینک کوتاه کپی شد

امروز بالاخره جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس قطعی شد و این مربی بعد از 4 سال حضور در پرسپولیس از این تیم رفت. از همان لحظه‌‌ای که یحیی در رفسنجان خبر استعفایش را مطرح کرد پرونده بعدی باز شد: «چه کسی جانشین گل‌محمدی می‌شود؟»

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، گزینه مطلوب هواداران پرسپولیس مشخص است. آنها کسی جز برانکو ایوانکوویچ را نمی‌خواهند. دیروز حسین خبیری عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس هم در این باره کدهایی داد که به برانکو می‌‌خورد.

اما آیا پرسپولیس به لحاظ مالی و بودجه توانایی بازگرداندن پروفسور کروات را دارد؟ امروز رضا درویش مدیر عامل پرسپولیس در این باره هم حرف زد و گفت: «مربی انتخاب می‌کنیم که بتوانیم سقف بودجه را رعایت کنیم.»

حالا این سوال پیش می‌آید که برانکو چه مبلغی را به پرسپولیس پیشنهاد خواهد داد. امروز روزنامه ایران ورزشی در گزارشی به این مساله پرداخته و البته قیمت برانکو و کادرش را با قیمت یحیی و کادرش مقایسه کرده است.

در این گزارش نوشته شده است: «مبلغ درخواستی برانکو دو میلیون دلار است. البته برانکو این رقم را برای خودش نمی‌خواهد و در مجموع رقم پیشنهادی او و کادرش شامل دو میلیون دلار می‌شود. کادر او شامل یک مربی دروازه‌بانی، یک مربی بدنساز و یک آنالیزور می‌شود که در پرسپولیس، الاهلی عربستان و تیم ملی عمان همراهش بودند.»

اما یحیی و کادرش که تعدادشان دو برابر کادر برانکو هستند در مجموع یک میلیون و دویست هزار دلار قرارداد دارند.

روزنامه ایران ورزشی این مساله را که مبلغ درخواستی برانکو از مبلغی که در دوره قبلی حضورش در پرسپولیس می‌گرفت کمتر است رد کرده است. چرا که 4 سال و نیم از آن دوران گذشته است و قیمت دلار هم امروز با قیمت 4 سال و نیم پیش تفاوت چشمگیری دارد. به این ترتیب برانکو نسبت به دوره قبلی قطعا مربی گران‌تری برای پرسپولیس خواهد بود.

اما نکته مهم این است که سقف بودجه پرسپولیس پر شده است و این تیم با شرایط فعلی حتی قادر به جذب یک بازیکن ارزان قیمت هم نیست. فسخ قرارداد یحیی هم فضای لازم برای عقد قرارداد با برانکو را ایجاد نمی‌کند. به این ترتیب بازگشت برانکو مطمئنا به این راحتی‌ها نخواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها