|

وقتی تیم خمز در 15 دقیقه پایانی رقیب ندارد!

در لیگ برتر تیمی حضور دارد که در پانزده دقیقه پایانی فقط از اشتباهات حریف استفاده کرده و خودش اشتباهی نمی‌کند!

لینک کوتاه کپی شد

دقایق پایانی بازی‌های لیگ برتر سلطان بلامنازعی به نام پاکو خمز دارد. در آن دقایق هر تیمی باید فکر شکست تراکتور را از سر بیرون کند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فوتبالی، پانزده دقیقه پایانی در بازی فوتبال مانند شانس آخر است. یا باید بکشی و یا زنده بمانی به همین دلیل است که درصد بیشتری از گل‌های بازی‌ها در این دقایق به ثمر می‌رسد. 

در لیگ برتر تیمی حضور دارد که در پانزده دقیقه پایانی فقط از اشتباهات حریف استفاده کرده و خودش اشتباهی نمی‌کند! شاگردان خمز همان تیمی هستند که این رکورد منحصر به فرد را به نام خود ثبت کرده‌اند. بیشترین گلی که یک تیم در دقایقی معین از بازی ثبت کرده تراکتور است با 11 گل در دقایق 75 تا 90. 8 گل از این 11 گل هم در دقیقه 85 تا پایان بازی به ثمررسیده است.

اوایل فصل ویدیوهایی از تمرینات و اردوی تراکتور در ترکیه منتشر شده بود که بازیکنان انرژی حرکت نداشتند و پاکو خمز هم پا به پای آن ها تمرین می کرد . این مربی با فریاد از بازیکنان می خواست بدون توقف، به تمرینات ادامه دهند. حالا آن تمرینات پرفشار تراکتوری ها این روزها به خوبی به چشم می‌آید. تیمی که در دقایق پایانی بازی سلطان زمین است و مهم‌تر از همه این که با حملات پرتعداد تمرکزش را از دست نمی‌دهد که غافلگیر شود.

 زدن 11 گل و دریافت صفر گل رکورد جالبی است که سرمربی اسپانیایی توانسته از خودش در نیم‌فصل اول به یادگار بگذارد. 

تراکتور در 75 دقیقه دیگر بازی کمتر از پانزده دقیقه پایانی گل زده و 10 بار توانسته دروازه حریفان را باز کند. این مساله نشان می‌دهد که اگر بازی فوتبال فقط چند دقیقه کمتر برگزار می‌شد احتمالا تراکتور را به جای رده چهارم باید در انتهای جدول جست و جو می‌کردیم! 

این اتفاقی است که فصل گذشته هم برای تراکتور روی داد و مشخص است که این مدل بازی در تیم خمز اتفاقی نیست.

نکته جالب دیگر قرمزهای تبریزی این است که آنها اصلا رابطه خوبی با دقایق ابتدایی بازی ندارند. آنها یکی از 4 تیمی هستند که نتوانسنتند در پانزده دقیقه ابتدایی بازی به گل برسند. این اتفاق در ابتدای نیمه دوم هم افتاده است و با این آمار تنها تیم لیگ هستند که در ابتدای بازی در هر دو نیمه نتوانستند هیچ گلی به ثمر برسانند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی