|

بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود؟

در یک نظرسنجی از مخاطبان پرسیدیم که نظرشان را درباره رای کمیته استیناف مبنی بر بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس اعلام کنند.

لینک کوتاه کپی شد

پس از بازگشت امتیازات دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس با رای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، خبرگزاری دانشجویان ایران در یک نظرسنجی از مخاطبان خود خواست که نظرشان را درباره این رای اعلام کنند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایسنا؛ در هفته گذشته کمیته استیناف رای کمیته انضباطی در پرونده دو باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران را رد کرد.

بر این اساس یک امتیاز کسر شده از پرسپولیس و ۴ امتیاز کسر شده از سپاهان، بازگشت اما جرایم مالی در نظر گرفته شده پابرجا باقی ماند.

نظرسنجی کانال ورزشی ایسنا در تلگرام

آیا بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود؟

طبق نظرسنجی انجام‌شده با عنوان «آیا با رای کمیته استیناف و بازگشت امتیازهای سپاهان و پرسپولیس، عدالت رعایت شده است؟» ۱۵ درصد از آرای مخاطبان ایسنا موافق و ۸۵ درصد مخالف این رای بودند.

نظرسنجی از طریق صفحه سایت ایسنا

آیا بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود؟

در نظرسنجی انجام شده در سایت ایسنا با عنوان «آیا با رای کمیته استیناف و بازگشت امتیازهای سپاهان و پرسپولیس، عدالت رعایت شده است؟» ۲۴.۸ درصد از مخاطبان مخالفت خود را اعلام کرده و ۷۵.۲ درصد آنها معتقد هستند که در این رای عدالت رعایت نشده است.

نظرسنجی از طریق کانال ورزشی ایسنا در روبیکا

آیا بازگشت امتیازات سپاهان و پرسپولیس عادلانه بود؟

۳۷ درصد از مخاطبانی که از طریق پیامرسان روبیکا در این نظرسنجی شرکت کردند رای کمیته استیناف را تایید کرده و ۶۳ درصد هم با بازگشت امتیازات مخالف بودند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها