|

کنعانی زادگان عازم قطر می شود؟

در فاصله دو هفته مانده به شروع جام ملت‌های آسیا در قطر امیر قلعه‌نویی فهرست اولیه تیم ملی را برای حضور در این مسابقات اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

در بین مدافعانی که توسط کادر فنی به تیم ملی دعوت شده‌اند نام محمد حسین کنعانی‌زادگان هم دیده می‌شود. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در روزهایی که خبرهای خوبی از او نمی‌رسید بالاخره مسافر قطر شد.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، کنعانی‌زادگان بعد از این که در فینال تورنمنت کافا در دقایق آخر اخراج شد و تیم ملی را در مقابل ازبکستان در وضعیت دشواری قرار داد توسط کادر فنی جریمه شد و در لیست دو بازی بعدی دوستانه تیم ملی قرار نگرفت.

اما پس از طی شدن این دوره دوباره ملی‌پوش شد. اخیرا و پس از لغو مجوز اهدای حواله خودروی وارداتی به ملی‌پوشان که پاداش مصوب صعود به جام جهانی بود خیلی‌ها کنعانی زادگان را مقصر این اتفاق دانسته بودند.

حتی شایعه شده بود خیلی از ملی‌پوشان از او شاکی هستند و از مربیان تیم ملی خواسته‌اند او را از فهرست تیم ملی کنار بگذارد. بعد هم شایعه درگیری علیرضا بیرانوند با او در تمرین پرسپولیس منتشر شد که البته بیرانوند این شایعه را تکذیب کرد.

مساله بعدی خروج کنعانی زادگان از ترکیب اصلی پرسپولیس بود! به عقیده یحیی گل‌محمدی پس از حاشیه‌ای که بر سر ماجرای مجوز واردات خودروها پیش آمد کنعانی‌زادگان تمرکزش را از دست داده بود و خوب تمرین نمی‌کرد.

برای همین هم گل‌محمدی این بازیکن را در دو بازی مقابل استقلال خوزستان و شمس‌آذر از ترکیب اصلی کنار گذاشت. مجموع این اتفاقات باعث شده بود تردیدهایی درباره حضور این مدافع در فهرست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا به وجود بیاید.

اما درست در بحبوحه روزهای سخت و دشوارِ کنعانی‌زادگان، این بازیکن به تیم ملی دعوت شد. امیر قلعه‌نویی با این تصمیم نشان داد به کنعانی‌زادگان اعتماد دارد و از دست رفتن جایگاهش در پرسپولیس باعث نشده نسبت به این بازیکن تردید پیدا کند.

حالا اما سوال این جاست که آیا کنعانی زاگان در تیم هم جایگاهش را از دست می‌دهد یا همچنان در کنار شجاع خلیل‌زاده زوج اصلی تیم ملی در قلب دفاع خواهد بود. به جز این دو نفر سامان فلاح و سید مجید حسینی هم در لیست تیم ملی هم هستند.

فلاح تجربه زیادی در بازی‌های ملی ندارد و بسیار بعید است در جام ملت‌ها فیکس باشد اما سید مجید حسینی سابقه بازی در جام جهانی و جام ملت‌های آسیا را دارد و می‌تواند خودش را به ترکیب اصلی تیم ملی برساند. بی‌تردید او جدی‌ترین تهدید کننده جایگاه کنعانی‌زادگان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی