|

ترکیب احتمالی سپاهان در بازی با گل گهر؛ پنجشنبه 7 دی

با توجه به افزایش غایبان سپاهان در بازی با گل گهر، ژوزه مورایس تیمش را با چه ترکیبی به مصاف گل گهر خواهد فرستاد؟

لینک کوتاه کپی شد

محمد کریمی، برایان دابو و رضا اسدی که به دلیل اخراج جلوی آلومینیوم، بازی با گل گهر را از دست داده بودند. رامین رضاییان هم که مصدوم شد تا او هم غایب بزرگ این بازی باشد اما این پایان کار نبود و امروز یک خبر شوکه‌کننده به کادر فنی این تیم رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی، با حکم کمیته انضباطی، پیام نیازمند، رضا شکاری، رضا اسدی، هادی محمدی، کاوه رضایی و احسان پهلوان به دلیل اصلاح نشدن قراردادشان اجازه همراهی سپاهان را ندارند! 

بنابراین مورایس که تا قبل از اعلام رای امروز فکر می‌کرد فقط 4 بازیکنش را در اختیار ندارد به یکباره متوجه شد که در بازی فردا مقابل گل‌گهر سیرجان نمی‌تواند از 9 بازیکن تیمش استفاده کند. البته اگر باشگاه اصفهانی بتواند تا فردا قرارداد 6 بازیکن محرومش را اصلاح کند، به جز اسدی، بقیه نفراتش را در اختیار خواهد داشت.

عجیب این که سپاهانی‌ها فکر نمی‌کردند امروز چند بازیکن تیم‌شان محروم می‌شوند و آنها را با خودشان به سیرجان برده‌اند. با این اتفاق این سوال پیش می‌آید که سپاهان فردا با چه ترکیبی می‌تواند مقابل گل گهر به زمین برود.

در غیاب پیام نیازمند یک بار دیگر نوبت به نیما میرزازاد می‌رسد که در این فصل مقابل استقلال خوزستان بازی کرده است. محمد دانشگر و سیاوش یزدانی در قلب خط دفاع بازی خواهد کرد و میلاد زکی پور و آریا یوسفی مدافعان کناری این تیم خواهند بود. در خط میانی، محمد جواد حسین نژاد، محمد قربانی و فرشاد احمدزاده گزینه‌های باقی مانده مورایس هستند. شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر هم زوج خط حمله سپاهان در بازی فردا خواهند بود.

نکته بسیار مهم اینکه، این بازیکنان همه گزینه‌های باقی‌مانده سپاهان هستند و دست مورایس روی نیمکت برای تعویض خالی خواهد شد. امید نورافکن در صورت آمادگی و عرشیا سرشوق تنها بازیکنانی هستند که مورایس می‌تواند آنها را به زمین بفرستد! نورافکن که قابلیت بازی در چند پست را دارد و سرشوق می‌تواند در خط میانی به میدان برود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی