|

جانشین تن هاخ مشخص شد!

سرمربی سابق وولورهمپتون اخیرا با رد کردن پیشنهادی هنگفت از عربستان اعلام کرد قصد دارد دوباره در لیگ انگلیس مربیگری کند.

لینک کوتاه کپی شد

اریک تن هاخ در مسیر اخراج از منچستریونایتد قرار دارد. در کنار نتایج ضعیف، با خرید سهام شیاطین سرخ توسط سر جیم رتکلیف، مرد هلندی حامیان اصلی خود را در صندلی‌های مدیریتی از دست داده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از پارس فوتبال؛ ابتدا ریچارد آرنولد و حالا جان مرتو شغلش را در اولدترافورد ترک می‌کند. مرتو – مدیر ورزشی – نقش اصلی انتخاب تن هاخ به عنوان سرمربی جدید منچستریونایتد بود. با این حال با ورود تیم رتکلیف به اولدترافورد همه‌چیز تغییر کرده است، نه تنها برای تن هاخ، بلکه برای تمامی مربیان آینده این تیم. رتکلیف پیرامون آینده کادر فعلی تصمیم می‌گیرد و همانطور که روزهای گذشته عنوان شد، جولین لوپتگی شانس زیادی برای هدایت باشگاه انگلیسی دارد. در کنار تجربه و زبان لوپتگی که شانس او را افزایش داده، روبرتو دزربی و گراهام پاتر نیز در بین گزینه‌های جانشینی تن هاخ حضور دارند. 

جیم رتکلیف مدیریتی متفاوتی در منچستریونایتد خواهد داشت. مربی آینده این باشگاه مانند اریک تن هاخ به قدرت ویژه‌ای نمی‌رسد، جایی که او با تصمیم خودش بازیکنانی مثل آنتونی، تایرل مالاسیا و میسون مانت را به خدمت گرفت. کادر مدیریتی INEOS بهترین سرمربی ممکن را با همکاری یک‌دیگر انتخاب خواهند کرد و تلاش می‌کنند فرم جدیدی را در اولدترافورد رقم بزنند.  

نشریه تلگراف انگلیس نیز طی گزارشی نوشت گروه INEOS نحوه اداره باشگاهی مثل برایتون را تحسین می‌کنند. به اعتقاد آن‌ها مربی مثل گراهام پاتر با حضور در یک ساختار مناسب که همکاری بخش‌های مختلف باشگاه را در کنار خود دارد، می‌تواند موفق شود. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی