|

شایعات جنجالی از اتاق VAR آزادی!

با گذشت دو روز از بازی دربی همچنان بحث درخصوص مسائل حاشیه‌ای آن داغ‌تر از اتفاقات فنی دنبال می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

تقابل نه چندان دلچسب استقلال و پرسپولیس در شرایطی با تساوی یک – یک پایان یافت که مهمترین موضوع در این دیدار شاید استفاده از کمک داور ویدئویی برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ با این حال استفاده از VAR هم نتوانست حواشی این بازی را کاهش دهد و هر دو تیم به برخی صحنه‌های اتفاق افتاده در این بازی معترض هستند. اما طی ساعات اخیر شایعه‌ای عجیب در خصوص این بازی و استفاده از کمک داور ویدئویی شکل گرفته است؛ در شرایطی که این بازی در سه مرحله به دلیل اتفاقات خاص محوطه جریمه به VAR رفته بود اما طی ساعات اخیر با توجه به اینکه افشاریان مدعی شده بود که مکالمات داوران ضبط نشده و همچنین تصویری از اتاق VAR منتشر نشده بود، شایعاتی مبنی بر اینکه احتمالا این موضوع نمایشی بوده و هیچ استفاده‌ای از آن صورت نگرفته شکل گرفته است.

با این حال پیگیری خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که برخلاف شایعات شکل گرفته علیه کمک داوران ویدئویی که از عراق برای این بازی حاضر شده بودند، در زمان بررسی صحنه‌ها و به طور کلی در جریان این بازی در اتاق مربوطه حضور داشته‌اند و یک نماینده ایرانی نیز آنها را همراهی می‌کرده است.

البته اینکه چرا مکالمات بین طرفین در زمان بازی ضبط نشده و همچنین عدم انتشار تصویری از اتاق VAR همچنان بحث مبهم اولین دیدار تاریخ لیگ برتر ایران با کمک داوری ویدئویی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی