|

صحبت های عجیب فردیناند در مورد رونی

فردیناند از وین رونی به عنوان بدترین هم‌تیمی‌اش در منچستر نام برد.

لینک کوتاه کپی شد

ریو فردیناند و وین رونی دو ستون اساسی منچستریونایتد در دوران باشکوه این باشگاه بودند. آنها سال‌ها با هم در اولدترافورد هم‌تیمی بودند و عناوین متعددی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به دست آوردند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ آنها بین سال‌های 2004 تا 2014 کنار هم بازی کردند و آن دوره به عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ باشگاه تحت هدایت سر الکس فرگوسن در یادها خواهد ماند. از آن زمان، سطح کیفی شیاطین سرخ به طور قابل توجهی کاهش یافته است.

با این حال، مدافع میانی سابق اکنون در یک پادکست فاش کرده است که رونی "بدترین هم‌تیمی" او در طول دوران بازی‌اش بوده است. فردیناند توضیح داد که چگونه با سرمربی کنونی بیرمنگام سیتی در طول مسابقات بارها و بارها در زمین بحث می کرد.

در آخرین قسمت از پادکست بی‌بی‌سی، این موضوع فاش شد. فردیناند گفت : «بدترین هم‌تیمی؟ صادقانه بگویم که من احتمالاً بیشترین مشاجره را با وین رونی داشتم. ما هرگز با هم دعوای فیزیکی نکردیم و این تنش‌ها در زمین بود. ما در تمرینات هرگز با هم بحث نمی‌کردیم و هر چه بود، فقط در روز مسابقه بود. ما هر دو یا سه بازی یک بار با هم دعوا می‌کردیم و به هم فحش می‌دادیم. ما سر هم داد می‌زدیم، زیرا من توقعاتی بیشتر از او در زمین داشتم.»

فردیناند اعتراف کرد که رونی سطح بسیار بالاتری برای ارائه در زمین داشت: «من می‌دانستم رونی چقدر خوب است و می‌تواند کارهای بیشتری برای تیم انجام دهد. من دوست داشتم که او موثرتر باشد، ولی او می‌خواست طوری فوتبال بازی کند که انگار در پارک است و ما به همین دلیل دعوا می‌کردیم. من به او می‌گفتم شوت بزند و او در عوض بر سر من فریاد می‌زد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی