|

پیش بینی پیشکسوت استقلال از گلزن دربی!

فرشاد فلاحت زاده پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد دربی پیش رو بین استقلال و پرسپولیس یک برنده خواهد داشت.

لینک کوتاه کپی شد

فرشاد فلاحت زاده با اشاره به بازی دربی روزپنجشنبه هفته جاری استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: به نظر من بازی فیزیکی و درگیرانه خواهد بود. با توجه به اینکه هر دو تیم شرایط حساسی را در جدول رده بندی دارند بازی پربرخوردی را شاهد باشیم. از طرفی هم جواد نکونام اولین دربی خود را در قامت سرمربی تجربه می کند. جنگ میانه زمین خواهد بود.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از همشهری آنلاین؛ وی افزود: در روز مسابقه دربی جنگ بین کادرفنی دو تیم استقلال و پرسپولیس روی نیمکت ها از همه چیز در اولویت خواهد بود. شما عصبانیت استقلال را در بازی با فولاد دیدید. پرسپولیس هم بعد از ۵-۶ بازی توانست هوادار را ببرد و بازی دربی برایش حیاتی خواهد بود. به نظر این عصابنیت ها به داخل زمین هم کشیده خواهد شد. در این شرایط هر تیمی از جنجال دوری کند موفق خواهد شد.

او درباره اینکه در شرایط فعلی وضعیت کدام تیم برای موفقیت در دربی مهیا است گفت: پرسپولیس از لحاظ مهره بهتر است و یحیی گل محمدی دستش بازتر است. اما استقلال در کارهای تیمی نشان داده شرایط بهتری دارد و بهتر نتیجه گرفته است. بیشتر روی ارسال ها به گل رسیدند ولی نتیجه گرفته است.

فلاحت زاده در ادامه گفت و گو با همشهری آنلاین اضافه کرد: در روز دربی هر تیمی که بتواند میانه میدان را برای خود کند و صاحب توپ و میدان باشد می تواند برنده بازی باشد. وقتی میانه میدان را دست می گیرید می توانید هم برای کارهای تهاجمی و هم کارهای دفاعی عملکرد بهتری داشته باشید.

این پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه به نظرت آیا این دربی برنده خواهد داشت گفت: بله من حدسم اینکه این دربی برنده دارد. نکونام اولین دربی اش است و می خواهد در تاریخ ثبت کند. برایش خیلی حساس است تا در اولین دربی که مربی بوده توانسته پیروز شود. تیم ها حاضرند کل فصل را ببازند اما دربی را ببرند چراکه در تاریخ ثبت می شود. حتی با برد در دربی تداوم کارشان ثبت می شود یعنی برد در دربی تضمین می کند تا سال ها در آن تیم بماند.

او افزود: در دربی بهتر است نیمه اول باید با احتیاط و دفاعی بازی کرد و چشم به ضد حملات داشت بعد از آن در نیمه دوم ببینیم چه می شود و تدابیری برای بازی تهاجمی اندیشید. اگر هم بازی مساوی شود استقلال با سومین مساوی پی درپی همجنان صدرنشین خواهد ماند.

فلاحت زاده تاکید کرد: به طور دقیق نمی توان گفت کدام تیمدر دربی پیروز می شود. پرسپولیس مهره زیاد دارد ولی استقلال کار تیمی اش بهتر است اگر دنبال کار گروهی باشد می تواند موفق باشد در سوی دیگر اگر یحیی گل محمدی بتواند از مهره هایش استفاده کند می تواند موفق باشد. در نهایت من خودم به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده بازی شود.

وی تاکید کرد: استقلال اگر بتواند به گل برسد روی ضربات ایستگاهی خواهد بود و در این شرایط روزبه چشمی می تواند گلزن باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی