|

(ویدیو) خلاصه بازی پرسپولیس الدحیل امروز سه شنبه 14 آذر

پرسپولیس با شکستی تلخ در بازی با الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

لینک کوتاه کپی شد

پرسپولیس در شرایطی در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل است که در حال حاضر با 8 امتیاز در رده دوم گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و در صورت پیروزی در این مسابقه می‌تواند به عنوان دومین تیم برتر رده دومی به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ شاگردان یحیی گل‌محمدی که در بازی رفت با یک گل الدحیل را در قطر شکست داده‌اند، امشب در حضور هواداران خود میزبان این تیم هستند و انگیزه زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند اما در مقابل هم الدحیل که شانسی برای صعود به دور بعد ندارد، تلاش خواهد کرد که با پیروزی به کار خود در این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پایان بدهد.

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، سروش رفیعی و شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب الدحیل:

صلاح زکریا، ابراهیما بامبا، محمد موسی، سلطان البریک، یوسف ایمن، عاصم مادیبو، اسحاق لیاجی، معز علی، اسماعیل محمد، لطفی ماجر، محمد مونتاری

سرمربی: کریستوف گالتیه

شرح گل:

پرسپولیس 1 - الدحیل 0 (دقیقه 7 - شهاب زاهدی): پس از شروع کوتاه کرنر توپ در مقابل محوطه جریمه به سروش رفیعی رسید و او توپ را روی دروازه ارسال کرد تا شهاب زاهدی زودتر از صلاح زکریا توپ را قطع کند و گل را به ثمر برساند.

 

پرسپولیس 1 - الدحیل 1 (دقیقه 9 - محمد مونتاری): پاس در عمق لطفی ماجر را در موقعیت تک به تک قرار داد اما ضربه او را بیرانوند به خوبی گرفت. با این حال در ادامه مونتاری شوت خود را به سمت دروازه زد تا این توپ تبدیل به گل شود.

پرسپولیس 1 - الدحیل 2 (مایکل اولونگا - دقیقه 84): روی یک موقعیت ضد حمله مایکل اولونگا به خوبی از گئورگی گولسیانی عبور کرد و سپس توپ را به قعر دروازه سرخپوشان فرستاد. تکنولوژی داور ویدیویی نیز این صحنه را تائید کرد.

خلاصه بازی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی