|

همه تیم ها به دنبال پدیده نساجی

محمدرضا آزادی در فاصله چهار بازی مانده تا پایان نیم فصل در دل داغ‌ترین شایعات نقل و انتقالاتی قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا آزادی مهاجمی است که این فصل در نساجی بسیار خوش درخشیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فوتبالی؛ خرید این فصل قائمشهری‌ها در پنج بازی لیگ قهرمانان آسیا چهار گل زده و در لیگ برتر هم در ۹ مسابقه نساجی دو بار موفق به باز کردن دروازه رقبا شده تا آمار بسیار خوبی از خود بر جای بگذارد.

همین عملکرد خوب باعث شده تا هنوز چهار هفته مانده به اتمام نیم فصل اول، نام محمدرضا آزادی به عنوان گزینه تقویتی سه تیم بزرگ ایران مطرح شود. یکی از این گزینه‌ها پرسپولیس است؛ تیمی که در خط حمله مشکلاتی دارد و گفته می‌شود مهاجم سابق استقلال را مدنظر دارد. با این حال یکی از رسانه‌ها در خبری مدعی شد یحیی گل‌محمدی فعلاً لیستی نداده و البته آزادی را اصلاً مدنظر ندارد.

مهاجم سابق آبی‌ها البته مورد توجه استقلالی‌ها هم برای بازگشت قرار گرفته است؛ به طوری که پس از هر گلزنی این مهاجم ۲۳ ساله هواداران این تیم در فضای مجازی، آزادی را به جواد نکونام و مدیران تیم خود جهت خرید در پنجره زمستانی پیشنهاد می‌دهند ولی تا به حال هیچ اتفاق مستندی در این زمینه قابل ذکر نیست.

نام مهاجم تبریزی پیرامون باشگاه تراکتور هم بسیار شنیده می‌شود. در رابطه با تراکتور گفته می‌شود پاکو خمز در نظر دارد دو مهاجم جدید در نیم فصل جذب کند که یکی از این مهاجمان داخلی است و باتوجه به تعریف و تمجید این سرمربی اسپانیایی از آزادی قبل از بازی با نساجی و البته اصالت این مهاجم که خود تبریزی است و محصوصل آکادمی تی‌تی‌هاست؛ گمانه‌زنی زیادی پیرامون وی وجود دارد.

البته لازم به ذکر است که محمدرضا آزادی در ابتدای فصل با پرداخت پول رضایت‌نامه توسط باشگاه نساجی از آلومینیوم اراک به این تیم پیوست و قراردادی دو ساله امضا کرد و طبیعتاً انتقال این بازیکن در نیم فصل علاوه بر رضایت مدیران تیم مازندرانی، مستلزم هزینه خواهد بود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی